A több éves előkészítés után megnyílt, a nyíregyházi Őrmester utcában található, teljesen megújult D-Office irodaházban található bankműveleti központban működik a Raiffeisen Bank telefonos és videobanki ügyfélszolgálata, itt bírálják el a lakossági és a vállalati hiteligényeket, valamint a napi banki működést támogató területek (számlanyitás, bankműveleti feladatok) is az épületben kaptak helyet.
A nyíregyházi Raiffeisen központ forgalma és munkatársi létszáma az elmúlt években dinamikusan növekedett. Új épületre volt szükség, amely a banktechnikai eszközökkel együtt milliárdos nagyságrendű beruházással készült el. A kezdeti 4 fős munkatársi létszám mára 400 fölé növekedett. Egyre nagyobb az igény a digitális ügyfélkapcsolati szolgáltatásokra, amelyek terén a Raiffeisen Bank számos úttörő megoldást vezetett már be a hazai piacon - nyilatkozta Zolnai György, a Raiffeisen Bank Zrt. vezérigazgatója (képünkön balra).
Az új digitális lehetőségeket egyre több banki ügyfél veszi igénybe. A Raiffeisen tapasztalatai szerint mind a myRaiffeisen mobilbanki alkalmazás használatában, mind a videóbank hívásszámában folyamatos növekedés látható. Nem csökkent a telefonos ügyfélszolgálat forgalma sem – hetente átlagosan 10-15 ezer hívást fogadnak a nyíregyházi központban dolgozó kollégák. Új trend, hogy nemcsak a fiatalok, hanem az idősebbek közül is egyre többen élnek a digitális banki lehetőségekkel.
Az új központban számos munkakörnél az alapbér mellett teljesítménybér elérésére is lehetőség van, így megyei viszonylatban kiemelkedő bérezést tudnak kínálni – mondta Szabó Katalin, a Raiffeisen Bank nyíregyházi Szolgáltató Központjának vezetője (képünkön középen).