Digitális bevásárló körutak az ágyból
A pandémia hatására egyre többen fordultak az online vásárlásokhoz, amely először az impulzusvásárlások növekedéséhez vezetett. Ezt mutatja, hogy az emberek egészen szokatlan helyekről rendeltek online, például a vécéről vagy a munkahelyükről. 2022-ben egyedül az ágyból indított vásárlások aránya nőtt, ami azt jelenti, hogy az online vásárlás megfelelő élethelyzetet talált magának. Az online vásárlás ráadásul már nem korlátozódik egy-két termékre, egyre többen intéznek el a bankkártyájukkal nagyobb lélegzetvételű bevásárlásokat, vagyis sokan már kész digitális bevásárló körutakra is vállalkoznak.
A Mastercard felmérése alapján az online vásárlások gyakorisága nem változott érdemben a három év alatt: a válaszadók 2/3-a nyilatkozott úgy, hogy legalább kéthetente vásárol az interneten. Emellett azonban a GKI Digital mérése alapján az egy főre eső éves rendelési gyakoriság a járvány előtti 12-13 alkalomról 2021 végére 19-20-ra emelkedett.
A két szám együtt azt jelenti, hogy habár nem ülünk le gyakrabban vásárolni, egy alkalommal többet rendelünk, a legtöbbet műszaki cikkeket, játékokat és ruhákat.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!