Előfizetői tartalom

A kis gömböc, a nagy bankok és a még nagyobb fintech-kihívás

Bodnár Zsigmond, FaceKom
A digitalizáció idővel elhozta a nagy platformok és szolgáltatások integrációját, egyre bővülő piactérré válnak az ismert felületek: az Airbnb-n például már nemcsak szállást foglalhatunk, hanem borkóstolást vagy naplementés supozást is. Mindenki igyekszik integrálni, amit csak lehet, és a kis gömböc-effektus rohamléptekkel halad előre. A fapados repülőtársaság hotelszobákat és autókölcsönzést kínál, a zene-streamelő vinileket és koncertjegyeket árul. Ne feledkezzünk meg a legnagyobbakról sem: a Google internetes keresőből ma már megoldások tucatjait kínáló vállalattá fejlődött, arról pedig ne is beszéljünk, hogy az eredetileg haverok közösségi oldalaként létrejött milliárdos felhasználóbázisú Facebookon mi minden jön velünk szembe. Csodálkozhatunk, ha a futós alkalmazásunk még nem akarta a legújabb cipőt eladni, vagy jegyet az őszi félmaratonra, de ez is csak idő kérdése.

Az integrációs trend elérte a pénzügyi szektort is. Ellenőrzöd a számlaegyenleged? Nézz rá ezekre a szállásokra is, hátha érdekelnek! Utalást intézel? Esetleg mellette egy kedvezményes biztosítás vagy kölcsön? Jól látható, hogy a bankok közül sokan igyekeznek nemcsak értékesítési csatornaként tovább növekedni, hanem egyre több lehetőség felkínálásával olyan digitális...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái