A Gránit eBank applikáció új biztonsági megoldása alapján az ügyfél a banki ügyintézőtől indított hívást követően kap egy, a hívást igazoló iSMS-t az applikációba, amelyet néhány kattintással tud megnyitni a főoldalon elérhető – boríték ikonnal jelzett – postaládájában, az egyéb kategóriába érkező iSMS-ek között.
Az internetes SMS a hívás adatai között - a még pontosabb beazonosíthatóságért - tartalmazza a banki ügyintéző nevét is. Az új biztonsági funkció eléréséhez az ügyfélnek rendelkeznie kell a Gránit eBank applikációval és engedélyeznie kell a Banknak, hogy elektronikus, iSMS típusú üzeneteket küldhessen. A telefonhívást azonosító üzenetet ugyanis – a fokozott biztonság érdekében - csak és kizárólag iSMS formájában a bank hivatalos applikációján keresztül küldi a Bank.
A pénzintézet arra is felhívja ügyfelei figyelmét arra, hogy amennyiben a bank ügyfélszolgálatának nevében keresik telefonon és az applikációba belépve a postaládájában nem lát erről szóló megerősítő iSMS-t, akkor azonnal bontsa a vonalat, majd hívja a megszokott telefonszámon a bank ügyfélszolgálatát.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images