Előfizetői tartalom

Beragadt az ügyfelek pénze egy magyar banknál, de már megjavult a hiba

Portfolio
Olvasónk hívta fel a figyelmünket, hogy több technikai probléma is kialakult a Cofidis Takarékszámla-szolgáltatásánál. A Portfolio kérdéseire válaszolva a Cofidis arról tájékoztatja az érintetteket, hogy a probléma észlelésekor azonnal megkezdték a hibák elhárítását, és az ügyfelek most már zavartalanul ki- és beutalhatják a megtakarításukat.

A Portfolio egyik olvasója a Cofidis Takarékszámlába fektetett megtakarítása kezelésekor három problémát is észlelt: Hétfő reggeli tapasztalata szerint április végén elmaradt a látra szóló kamat havi részének jóváírása a megtakarítási számláján. A saját számlájára május 1-én azonnali utalással teljesített befizetése még nem került jóváírásra a számláján....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés