Előfizetői tartalom

Teljesen átírta a koronavírus a biztosításokat: egy ősrégi hiedelem dőlt meg

Portfolio
Néhány hónapja még a legtöbb biztosító úgy vélte, hogy lehetetlen digitálisan életbiztosításokat eladni, a koronavírus miatti bezárkózás viszont ezt a paradigmát is megdöntötte. Az ügyfeleknek kényelmesebb és gyorsabb, otthon, a kanapéjukból videóchatelve szerzédést kötni, a biztosító embereinek pedig nem kell kilométereket utazniuk ahhoz, hogy ügyfeleikkel találkozzanak. A CIG Pannónia volt az egyik első biztosító Magyarországon, amely a szerződéskötés folyamatát end-to-end (az igényfelmérőtől a kötvény átadásáig) digitalizálta; Sallai Linda, a biztosító innovációs és digitalizációs igazgatója bemutatta nekünk, hogy működik a megoldás.

Egy ősrégi paradigma dőlt meg „Életbiztosítást márpedig csak személyesen lehet eladni” – nagyjából ez volt sokáig az alapvető paradigma a piacon, a koronavírus miatti bezárkózás és felgyorsult digitalizáció viszont ezt is megdöntötte. A legtöbb biztosító válaszút elé érkezett a járvány miatt: vagy teljesen felfüggesztik, vagy nagyon gyorsan digitális csatornákra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés