Előfizetői tartalom

Elöntötték a felügyeleti szerveket a Robinhood miatti panaszok

Portfolio
A Robinhood lett az Egyesült Államok legnépszerűbb brókercége a koronavírus-krízis ideje alatt, de ez problémák tömkelegét hozta magával. Az amerikai fogyasztóvédelmi szervezetek együttesen több mint 400 hivatalos panaszt kaptak a fintechcéggel kapcsolatosan, ami négyszer annyi, mint a rivális brókerek átlaga.

A legtöbb panasz arra irányul, hogy nem értik a felhasználók, hogy miért vesztettek pénzt, illetve meg vannak lepve azon, hogy a Robinhood leemelt a számlájukról részvényeket, hogy a felvett befektetési hitelt törlesszék belőle. Sokan panaszkodtak ezen kívül arra is, hogy márciusban, épp amikor a koronavírus-krízis miatt a legnagyobb volt a volatilitás, egy napra összeomlott...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái