Előfizetői tartalom

Mélyrepülésben a brit reklámpiac

Portfolio
Egyre borúsabbak a kilátások a brit reklámpiacon, a hitelpiaci válság és a gazdasági lassulás következtében a hirdetési bevételek visszaestek a nyári hónapokban és a televíziós hirdetések ára több éve nem látott mélységben tartózkodik az Egyesült Királyságban - írja a Financial Times.

Egyre borúsabb a brit hirdetési piac helyzete, miután a reklámok ára és ezzel párhuzamosan a hirdetési bevételek is rekordmélységbe csökkentek a harmadik negyedévben. A Billets Media Monitoring adatai szerint a reklámköltések teljes összege 1%-kal esett a nyári hónapokban, miközben a televíziós hirdetések ára az 1992-es évekbeli szinteken tartózkodik - írja a Financial Times....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés