Előfizetői tartalom

Megállíthatatlanul terjed a magyarok között az internetes vásárlás

Tavaly először fordult elő, hogy az online kiskereskedelem meghaladta a teljes kiskereskedelmi forgalom 3%-át. A növekedés töretlen, az évtized végére már 5-6%-os lehet az internetes rendelések részaránya. Ahogy a mindennapokba bekúszik az online vásárlás, elkezd csökkenni a karácsonyi szezon túlsúlya a forgalomban.
Tavaly közel 300 milliárd forint értékben vásároltunk termékeket a "csomagküldő és internetes kiskereskedelemtől", ez folyó áron 28%-os növekedés az előző évhez képest. A gyors bővülés eredményeképpen ennek az üzlettípusnak a részesedése a teljes kiskereskedelmi forgalomból egy év alatt 2,5%-ról 3,1%-ra emelkedett. A következő években, ahogy az új vásárlási formákra...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái