Gazdaság

Offline ügyfelekre kezd el vadászni a digitális startup

Portfolio
Partnerségre lépett a Penta, egy német fintechcég a SumUppal, egy modern kártyaolvasókat gyártó vállalattal. Az együttműködéssel új offline ügyfeleket akarnak szerezni – írja a TechCrunch.

A Penta eddig elsősorban e-kereskedelmi vállalatoknak nyújtott fizetési és számlavezetési szolgáltatásokat, most a SumUp termináljának köszönhetően már offline kereskedők is igénybe tudják venni a fintech kínálatát.

A Penta elsősorban abban különbözik a hagyományos bankoktól, hogy lehet náluk vállalati számlát nyitni online, a céges bankkártyákhoz tartozó engedélyeket és limiteket digitálisan lehet menedzselni és költségvetés-tervezési szolgáltatást is nyújtanak.

A SumUppal való együttműködésnek része lesz az is, hogy a későbbiekben megpróbálják már megjósolni a felhasználó üzletek kereskedelmi forgalmát és az adatokat majd a cégek hitelképességének elbírálására is lehet használni.  

újszülött kisbaba kóráhz
hologram vezető asszisztens
orban viktor uj kozep-europa
élelmiszer étel getty
Népszerű
Tematikus PR cikk
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
Online kurzus
Akár 100 000 Ft-al elkezdhető, hosszú távú megtakarítási módszer.
A legjobb karácsonyi ajándék
Az alapoktól a trendkövető kereskedési stratégiákig kísér a könyv.
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Ügyvédek

A legjobb ügyvédek egy helyen

Infostart.hu
2020. február 27.
Építőipar 2020
2020. április 7.
Portfolio-MAGE Járműipar 2020
emmi emberi erőforrások minisztériuma