Előfizetői tartalom

Véget ért a hagyományos autógyártás aranykora - Hatalmas kihívásokkal köszöntött be az új korszak

Idén egyértelműen véget ért a hagyományos autógyártás aranykora. Az egyes szereplők soha többé nem fognak eladni annyi új, kizárólag belsőégésű motorral szerelt járművet, mint 2017-ben. Az autógyártás bő 100 éves üzleti modelljével, a kizárólag belsőégésű motorral szerelt járművek gyártásával és értékesítésével pedig soha többé nem lehet akkora profitokat realizálni, mint amekkorákat az utóbbi években láttunk. A járműiparban új korszak kezdődik, az átmeneti időszakban pedig rengeteg kihívással kell megküzdenie az autógyártóknak és a beszállítóiknak, ha versenyben akarnak maradni. Ezek a változások természetesen kiemelten érintik majd a magyar járműipart is, hiszen a kormányzati szándékkal összhangban, az ágazat rendkívüli ütemben bővült az elmúlt évtizedben.

Portfolio-MAGE Járműipar 2020 Érdekel, hogy mi a véleménye a szakembereknek a magyar járműipar legnagyobb kihívásairól és az azokra adható legjobb válaszokról, megoldásokról? Jelentkezz még ma a Járműipar 2020 konferenciára! Információ és jelentkezés A járműipar elképesztően sikeres volt az elmúlt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés