Előfizetői tartalom

Tényleg forgalomrobbanást hozott a koronavírus a magyar boltokban – Kiderült, mit vettünk leginkább

Portfolio
Egy hét alatt 57 milliárd forintos forgalmat regisztráltak a magyar kiskereskedelmi láncok, ez majdnem 50 százalékkal volt magasabb a tavalyi év hasonló időszakánál – állapította meg friss kutatásában a Nielsen. A legnagyobb forgalomnövekedést a háztartási papíráruban tapasztalták, vécépapírból két és félszer annyi fogyott, mint egy éve.

Március 5-12. között a magyar lakosság 98%-a már hallott a koronavírusról, a 40 év feletti korosztály nagy része a televízióból, a fiatalabbak pedig inkább az internetről tájékozódtak – olvasható a Nielsen kutatásában, melyben 800 embert kérdeztek meg. Az, hogy a megkérdezettek fele a barátoktól, ismerősöktől szerzett be információkat, élesen jelzi, hogy a járvány...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés