Előfizetői tartalom

A második vakcinadózis után erősebben jelentkeztek a mellékhatások Izraelben

MTI
Az oltás második dózisa után erősebben jelentkeztek a mellékhatások az izraeli oltottaknál - jelentette a Jediót Ahronót című újság hírportálja, a ynet vasárnap.

"Két napig nem volt könnyű a második oltás után, de legalább tudom, hogy nem placebót kaptam" - nyilatkozta a lapnak a Pfizer és a BioNTech közös fejlesztésű oltóanyagának második dózisával egy hete beoltott Itáj Gal nevű orvos, akinél 38,1 fokos láz, fejfájás, és fáradtság jelentkezett az oltás után, mert a szervezete erőteljes ellenanyag-gyártásba fogott a vakcina...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái