Előfizetői tartalom

RTL Klub, TV2: még akadozik a reklámpiac

MTI
|
Portfolio
Az első félévben a tavalyihoz mérve kevesebb termékmegjelenítés szerepelt a vizsgált televíziókban, és a piac még mindig gyengébb az előző évekhez képest - derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén elfogadott új tanulmányából.

Az NMHH kommunikációs igazgatóságának közleménye szerint 2021 első félévében 12 809 ilyen típusú hirdetés szerepelt az RTL Klubon és a TV2-n, ami két százalékkal kevesebb, mint 2020 azonos időszakában (13 151), és jóval alacsonyabb a 2019-es időszakhoz képest (17 796). A legtöbb hirdetés az RTL Klub Reggeli (2255) című műsorához kapcsolódott, amit Az év hotele (1119)...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés