Előfizetői tartalom

Példátlan magyar online verseny indul az átoltottság javítása érdekében

Portfolio
Oltáskampány – Te hogy csinálnád? címmel hirdetett online hackaton versenyt a Magyar Egészségügyi Menedzsment Társaság (MEMT) az Egészségügyi Menedzserképző Központtal (EMK) közösen, a Magyar Tudományos Akadémia Fenntartható Fejlődés Elnöki Bizottság, az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával. Az egyetemi hallgatókból álló multidiszciplináris csapatoktól olyan innovatív ötletekre számítanak a szervezők, amivel tovább javítható az oltási hajlandóság. A Portfolio azt is megtudta a szervezőktől, hogy a többmillió forintos összdíjazású versenyre hatalmas az érdeklődés a fiatalok részéről.

Nemzetközi és hazai viszonylatban is egyedülálló akciót talált ki a MEMT szervezet. A december 10-11-én online formában megszervezett az „Oltáskampány – Te hogy csinálnád?” Hackathon ötlet- és megoldásgeneráló innovációs maraton egy verseny egyetemi hallgatók számára. A rendezvény fő célja az oltási hajlandóság erősítését és növelését támogató ötletek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés