Előfizetői tartalom

Változik a vásárlók kosara a Lidl vezetője szerint

Ahogy 2022 második felétől a lefelé vásárlás jelensége volt megfigyelhető a magyar boltokban, úgy 2024-ben a Lidl-nél azt tapasztalják, hogy a termékmixben a vásárlók elmozdultak a magasabb minőségű áruk irányába legyen az márkás, vagy sajátmárkás termék – mondta a Portfolio-nak Szlavikovics Zita, a magyar cég igazgatóságának elnöke.

A cégvezető szerint az elmúlt években a drogériák és a diszkontok tudták jelentősen növelni piaci részesedésüket. Ebben az is közrejátszott, hogy a Lidl belső „inflációja” alacsonyabb volt, mint a KSH által mért hazai fogyasztói árindex. Most már azt is látják, hogy reálbér-növekedéssel összhangban egyre több mindent tesznek az emberek a kosarukba és azt is jobb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés