Előfizetői tartalom

Drasztikusat lépett a Temu: teljesen felborult a stratégiájuk

Portfolio
A kínai online kiskereskedő Temu drasztikusan csökkentette amerikai online hirdetési kiadásait és jelentősen visszaesett az Apple App Store rangsorában, miután Donald Trump elnök átfogó vámokat vezetett be - közölte a Cnbc.

A PDD Holdings kínai e-kereskedelmi óriás tulajdonában lévő Temu az elmúlt években intenzív online reklámkampányt folytatott, hogy az árérzékeny amerikai vásárlókat a weboldalára csábítsa. A televíziós és Facebook-hirdetésekre fordított jelentős összegekkel a vállalat rendkívül olcsó ruházati cikkeket, ékszereket, háztartási termékeket és elektronikai eszközöket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés