Előfizetői tartalom

Aggódik a luxusmárka vezére

Portfolio
A Hugo Boss vezérigazgatója szerint az amerikai fogyasztói bizalom romlása és a vámokkal kapcsolatos bizonytalanság negatívan befolyásolja a cég legnagyobb piacát, miközben a vállalat az első negyedévben a vártnál valamivel jobb eredményeket ért el - jelentette a Cnbc.

Daniel Grieder, a Hugo Boss vezérigazgatója kedden arról számolt be, hogy az amerikai vásárlói kedv "egyértelműen csökkent", de még túl korai lenne megítélni az amerikai gazdaságpolitika valódi hatását, miután az országban az értékesítés 1%-kal csökkent az első negyedévben. Az Egyesült Államok a Hugo Boss legnagyobb kiskereskedelmi piaca, amely a csoport bevételeinek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés