Átalakuló járműipar és Kína megjelenése
A járműiparban jelentős mértékű átalakulások történnek, melyek közé tartozik az egyre komplexebb technológiák alkalmazása, mint például a vezetéstámogató asszisztenciák vagy az önvezetés, valamint a zöld átállás, azaz a belsőégésű meghajtásról történő elmozdulás az elektromos meghajtás irányába. Főleg az elektromos autók térnyerése kapcsán figyelhető meg, hogy a hagyományos autónagyhatalmak (pl. Franciaország, Németország vagy Japán) mellett egy új szereplő tűnik fel a globális színtéren. Ez nem más, mint Kína.
A kínai autók terjedését tekintve pedig a BYD tekinthető a zászlóshajónak.
Az utóbbi években az tapasztalható, hogy az elektromos technológia fejlesztésébe invesztáltak sokat a kínai autógyártók – köztük a BYD –, és ezen a területen szereztek versenyelőnyt a hagyományos gyártókkal szemben.
Amire választ kaphat cikkünkben:
- Mi a BYD valódi célja?
- Mennyire jó Magyarországnak, hogy nálunk lesz a BYD európai központja?
- Hol helyezkedik el a mosolygörbén a termelés és hol a k+f?
- Feljebb léphet-e a magyar ipar az értékláncban?
- Mi a kockázata a BYD beruházásának?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!