Átalakuló járműipar és Kína megjelenése
A járműiparban jelentős mértékű átalakulások történnek, melyek közé tartozik az egyre komplexebb technológiák alkalmazása, mint például a vezetéstámogató asszisztenciák vagy az önvezetés, valamint a zöld átállás, azaz a belsőégésű meghajtásról történő elmozdulás az elektromos meghajtás irányába. Főleg az elektromos autók térnyerése kapcsán figyelhető meg, hogy a hagyományos autónagyhatalmak (pl. Franciaország, Németország vagy Japán) mellett egy új szereplő tűnik fel a globális színtéren. Ez nem más, mint Kína.
A kínai autók terjedését tekintve pedig a BYD tekinthető a zászlóshajónak.
Az utóbbi években az tapasztalható, hogy az elektromos technológia fejlesztésébe invesztáltak sokat a kínai autógyártók – köztük a BYD –, és ezen a területen szereztek versenyelőnyt a hagyományos gyártókkal szemben.
Amire választ kaphat cikkünkben:
- Mi a BYD valódi célja?
- Mennyire jó Magyarországnak, hogy nálunk lesz a BYD európai központja?
- Hol helyezkedik el a mosolygörbén a termelés és hol a k+f?
- Feljebb léphet-e a magyar ipar az értékláncban?
- Mi a kockázata a BYD beruházásának?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!