Előfizetői tartalom

Összeugrott az Aldi és a Lidl: árháború jöhet a német piacon

Portfolio
Lidl és Aldi árháborúba kezdett Németországban, ami az egész kiskereskedelmi szektorra hatással lehet - számolt be a Retail Detail.

A Lidl múlt pénteken jelentette be történetének legnagyobb árcsökkentését: 500 termék árát csökkentik tartósan, akár 35 százalékkal. A diszkontlánc egyenesen "árbajnoknak" kiáltotta ki magát, azt állítva, hogy 5 százalékkal olcsóbb, mint az Aldi Nord és az Aldi Süd. A bejelentést egy figyelemreméltó videóval támasztották alá, amelyben vásárlók a német himnusz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés