Új név és új cégforma jön a magyarok egyik kedvenc divatmárkájánál
Gazdaság

Új név és új cégforma jön a magyarok egyik kedvenc divatmárkájánál

Portfolio
A Mango spanyol divatcsoport jelentős változásokat jelentett be: új jogi formát vesz fel, új lesz a cég neve és átköltözteti székhelyét az újonnan elkészült Mango Campusra, ami a vállalat növekedési stratégiájának fontos mérföldköve - számolt be a Retail Detail.
A hazai ingatlanpiac legnagyobb üzleti és networking találkozója! Idén 21. alkalommal!

A spanyol vállalat nemcsak a hivatalos nevét változtatja meg, hanem székhelyét is áthelyezi a nemrég elkészült Mango Campusra. Az új központ a Carrer Via Augusta 10 alatt található, mindössze néhány méterre a korábbi helyszíntől, de a cég szerint ez fontos lépés a konszolidáció, fenntarthatóság és irányítási átláthatóság felé.

"A Mango Campus projekt stratégiai jelentőségű a vállalat számára", olvasható a közleményben, mivel egy helyre összpontosítja a Mango működését. A központ 2027-ben jelentős bővítésen megy keresztül: a két fő épülethez további két modult adnak hozzá. A teljes kampusz komplexum végül 53 000 négyzetmétert fog lefedni, és több mint 2400 alkalmazottnak biztosít majd helyet.

A fizikai költözés mellett a vállalat jogi átalakuláson is átesik.

A Mango a hivatalos nevét Mango MNG, S.A.-ra változtatja, és jogi struktúráját korlátolt felelősségű társaságból nyilvánosan működő részvénytársasággá alakítja.

A változtatás a kormány szigorúbb átláthatósági és felügyeleti követelményei miatt történik, de a Mango szerint az új struktúra átláthatóbbá teszi majd a kapcsolatokat az érdekeltekkel – az ügyfelektől a kormányokig.

"A vállalat által elért méret, mind a bevétel, mind a munkahelyteremtés tekintetében, valamint a vállalatirányítási modell megerősítése és konszolidálása egy olyan igazgatótanáccsal, amely akár öt független igazgatót is magában foglal, nagyrészt magyarázza ennek a vállalati változásnak a megfelelőségét", nyilatkozta Eugenia Jover, a Mango jogi osztályának igazgatója és az igazgatótanács titkára.

A Mangót 1984-ben alapították Barcelonában, és 2024-ben több mint 3,3 milliárd eurós bevételt ért el. Ennek a bevételnek több mint egyharmada online értékesítésből származott. A márka több mint 120 országban van jelen, többek között Magyarországon is.

A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images

Holdblog

Az S&P-huszárok hanyatlása

Új jelenség ütötte fel fejét falamon. Az S&P 500 ETF-ező kommentelőket lecserélték a Commerzbankozók.  "Aki három éve Commerzbankot vett, annak annálismégsokkaljobb a hozama!" De hadd.

Díjmentes előadás

A platformok harca – melyiken érdemes kereskedni?

Online előadásunkon bemutatjuk a különböző kereskedési felületeket, megmutatjuk, melyik mire jó, milyen költségekkel számolhatsz, és milyen funkciók segítenek a hatékony befektetésben.

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet