Előfizetői tartalom

Növekszik a magyar vásárlóerő, de azért a lengyelek előttünk vannak

Portfolio
A magyar vásárlóerő az elmúlt években szinte folyamatosan növekedett, azonban európai összevetésben az alacsony vásárlóerőt felmutató országok közé tartozunk - derült ki a GfK kutatásából. Az országon belül is komoly eltéréseket láthatunk.

Magyarországon az átlagos vásárlóerő 2018-ban 6654 euró, miközben 2017-ben ez az érték 6204 euró volt. Ez az európai átlagnak közel a 47%-át éri el, így Magyarország a 30. helyre került a GfK által vizsgált 42 ország közül, és közvetlenül Lengyelország mögött végzett.A vásárlóerő eloszlása az országon belül sem egyenletes. A keleti és nyugati, illetve északi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés