Tarlós István főpolgármester és a Fővárosi Közgyűlés felkérésére a Budapesti Közlekedési Központ 2011 nyarán kezdte meg az M4-es metró állomásépítéséhez kapcsolódóan a Móricz Zsigmond körtér felszíni rendezési tervének felülvizsgálatát. A korábbi tervek lényegében a metróépítés előtti közúti közlekedési állapot helyreállításáról szóltak, így a téren ismét megjelent volna a Fehérvári út - Bartók Béla út átmenő közúti forgalma. Mivel a közeli bevásárlóközpont-fejlesztés nyomán széleskörű városközponti és gyalogoszóna alakult ki a környéken, a Főváros és a BKK elképzelései szerint indokolt volt ennek kiterjesztése. - derül ki a főváros honlapjáról
A BKK által javasolt, és a Fővárosi Közgyűlés által 2012 januárjában elfogadott új koncepció értelmében a metróépítés után sem lenne lehetséges a Fehérvári út felől a személygépjármű forgalom körtéren való áthaladása. Az útpálya helyén kerékpáros- és gyalogosbarát felületet alakítanak ki, amelyre csak a közösségi közlekedés autóbuszai és a helyi üzletek...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés