Előfizetői tartalom

Időgéppel tudnánk javítani a magyar vasúton?

Portfolio
A magyar vasút európai viszonylatban is kiterjedt hálózattal rendelkezik, mely az ország összes fő települését eléri. Számos rangsorban azonban gyengén szerepelt a balesetek relatíve magas száma, a sok késés és a rossz pályaállapotok miatt. A magyar vasút jelenét és jövőjét bemutató cikksorozatunk második részében megtudhatja, hogy mitől olyan lassú és megbízhatatlan a hazai vonatozás, valamint, hogy gyorsabban utazunk-e, mint nyolcvan éve. Az első részt itt olvashatja:

Kapcsolódó cikkünk2014.04.28Tényleg borzasztó a magyar vasút? - A számok szerint igenMesszebb van Szolnok, mint nyolcvan éve Teljesen mindegy, hogy milyen bázisévet választunk, egyértelműen kimutatható, hogy az elmúlt évtizedekben gyakorlatilag mindenhol nőtt a vonatok menetideje. A fejlettebb technológia miatt ennek ellenkezőjét várnánk, mégis 1939-ban (amikor még nem voltak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés