Március közepén az építőipari vállalkozások első reakciója a koronavírus helyzetre egy pánikszerű vásárlás volt. Aggódtak, hogy esetleg azért nem tudnak majd dolgozni, mert nem jutnak építőanyaghoz. Veit Tamás, a Lasselsberger-Knauf ügyvezető igazgatója elmondta, hogy ennek következménye a március második felében tapasztalt trendtől eltérő, kimagasló forgalom volt. Április első felében az eladások a tavalyi év alatt voltak, valószínűleg a márciusi bevásárlásokat kompenzálták részben, míg a hónap második felében a forgalmak ismét az elmúlt év felett alakultak.
Az elmúlt hetek egyértelmű nyertesei a barkácsáruházak. Néhány terméknél a normál értékesítési trendhez képest növekedett a forgalom. Ezeket leginkább a felújításoknál lehet használni, úgy mint a hidegburkolási rendszerekhez tartozó termékek – ragasztók, fugázók, vízszigetelések - esztrichek, glettelő anyagok, festékek vagy betonjavítók.
- vélte az ügyvezető.
Amiről szó lesz a cikkben
- Felújítási láz - Melyek a befutó építőipari termékek a járványhelyzet alatt?
- Nagy kereslet, akadozó szállítás, euró elszállása - Mennyivel nőttek az árak?
- Mire számíthat a lakosság? Továbbra is heteket kell várni a szakemberekre?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!