Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

Big Office Day Konferencia 2019

Időpont: 2019. november 20.  

Helyszín: Groupama Aréna - Lagardère Sports Hungary

Kiemelt témáink

  • Digitális munkahely, hatékony munkavégzés
  • Élményteremtés a toborzástól a kilépésig – Lehetőségek és megoldások egy élményszerű employee journey kialakítására
  • Hogyan lehet kezelni a felmerült munkaerőhiányt? Hogyan kapcsolódik ehhez a munkavállalói jóllét?
  • Kiberbiztonság a munkahelyeken - Hogyan előzzük meg a bajt?
  • Csoportmunka, home office, mobil munkavégzés - Milyen technológiák segíthetik a munkaszervezést?
  • Hogyan lehet a wellbeing vállalati stratégia?
  • Az inspiráló és hatékony munkakörnyezet: a gamificationtől a szzuperzöld irodatereken át a produktív minimalizmusig
  • A jövő munkahelye: mi fán terem a produktív munkavállaló?

Előadóink lesznek többek között

Összes előadó
speaker image
Barathi Tamás
Alapító
Blue Colibri App
speaker image
Bencze Róbert
igazgató
PwC Magyarország
speaker image
Bertalan Imre
ügyvezető igazgató, Humánerőforrás Gazdálkodási Igazgatóság
OTP Bank
speaker image
Berzsenyi Márta
HR Manager
Avis Budget Group BSC Kft. (Europe, Middle East and Africa)
speaker image
Czinkos Péter
Small, Medium and Corporate Business Lead
Microsoft Magyarország Kft.
speaker image
Csákvári Róbert
ügyvezető-tulajdonos
Work Force Kft.
speaker image
Dobai Gábor
Alapító és vezérigazgató
The WorkLife Company
speaker image
Dobos-Horváth Krisztina
HR-igazgató
SAP
speaker image
Dúll Andrea DSc PhD habil
intézetigazgató egyetemi tanár, általános dékánhelyettes
Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar
speaker image
Fazekas László
Head of Marketing
Games for Business
speaker image
Földesi Szabolcs
Vezető HR Üzleti Partner
E.ON Hungária Zrt.
speaker image
Garamszegi Tamás
vezérigazgató
Díjbeszedő Holding Zrt.
speaker image
Juhász Krisztián
Head of Business solution services
Konica Minolta Magyarország
speaker image
Kánai András
jövőkutató, kommunikációs szakember
speaker image
Kiss Tibor
cégvezető, operatív igazgató
Gloster
speaker image
Klemencz Mihály
Regional Sales Manager - Business Solutions
LG Electronics Magyar Kft.
speaker image
Koczka Dániel
technológiai transzformáció vezető
Magyar Bankholding Zrt.
speaker image
Kovács Tamás
regionális értékesítési igazgató
Steelcase
speaker image
Kreutz László
ügyvezető igazgató
Fellowes Hungary
speaker image
Lám István
alapító, CEO
Tresorit
speaker image
Länger Jelena
társalapító-ügyvezető
Longevity Project
speaker image
Mester Nándor
vezető elemző
Portfolio Ingatlan
speaker image
Nagy Bálint
lapigazgató - vezető szerkesztő
Pénzcentrum, HelloVidék, Agrárszektor
speaker image
Nagy Csaba
Ybl- és Prima Primissima díjas építész, vezető tervező
Archikon Kft.
speaker image
Alex Papadimitropulosz
ügyvezető igazgató
Via Credit
speaker image
Racskó Balázs
Associate Director of Workplace Consultancy & Change Management
CBRE
speaker image
Steigervald Krisztián
generációs tanácsadó
SteiGen Consultancy Kft.
speaker image
Szabó S. László
adatvédelmi tanácsadó
Szabó Consulting
speaker image
Szentpétery Boglárka
HR-igazgató
Microsoft Magyarország
speaker image
Szijjné Kállai Ildikó
HR vezető
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
speaker image
Telekesi-Csuhay Borbála MRICS
COO
ESTON International
speaker image
Tóth Zsuzsa
Chief People Officer
Magyar Telekom
speaker image
Turzó Ádám
elemző
Portfolio Csoport
speaker image
Vada Gergely
alapító
Fusion Vital
speaker image
Vadász Attila
alapító, ügyvezető igazgató
TcT Csoport
speaker image
Varga László
üzletfejlesztési igazgató
DMS One Zrt.
speaker image
Végh István
vezérigazgató-helyettes
Allianz Hungária
speaker image
Vértesy Mónika
Épületminősítési tanácsadó
TSPC Csoport
speaker image
Viszkai Éva
CEO & Co-Founder
Manta Works

Miért jöjjön el?

A Big Office Day 2019 konferencia a Groupama Aréna 3 szintjére tervezett, egyedülállóan komplex Big Office Day része. A legújabb irodafejlesztési trendekért és innovációkért az ingyenes irodapiaci expóra és a szintén ingyenes Office Stage klubra is érdemes ellátogatni. A sikeres IT-fejlesztési beruházások gyakorlatába a Big Office Consumption Based IT 2019 szeminárium nyújt betekintést. Minden, ami iroda – ez lesz a Big Office Day november 20-án.

Mit szépítsük, a munkáltatók kiestek a nyeregből, borulni látszik még nagyanyáink örökbecsű mondása is: „aki nem dolgozik, ne is egyék”. Vitatkozol? Nos, vess egy pillantást a vállalatod fluktuációs statisztikáira. Naugye! A munkavállalók szükségletek szintjén jelentkező igényeinek drasztikus változása ma már kézzel fogható. De nincs minden veszve, azok a vállalatok, amelyek figyelmüket a dolgozói jól-lét, és a digitalizáció irányába fordítják, komoly versenyelőnyt építhetnek.

A munkaerő megtartása és a minél magasabb szintű hatékonyság elérése ma ugyanis a menedzserek, HR-vezetők előtt álló legnagyobb kihívás. Így a HR-szakembereknek, mint stratégáknak, egyre nagyobb felelősséget kell vállalniuk olyan feladatokban, mint az employer branding, a well-being, az employee journey, vagy épp a company care.

A munkahelyi környezetet pedig ezek mentén kell kialakítani, mert a JÓL-LÉT a munka minden aspektusával kapcsolatban áll, kezdve a fizikai-digitális környezet minőségével, hangulatával, biztonságával; a vállalat kultúrájával; a vállalaton belüli légkörrel; a munkaidővel; a munkával kapcsolatos stresszel, fizetéssel. A munkavállalók megfelelő well-beingje vagyis jól-léte elengedhetetlen ahhoz, hogy egészségesek, hatékonyak és elkötelezettek legyenek.

Sőt, ma már az is egyértelmű, hogy babzsákok, csocsóasztal és dizájnos fotelek beszerzése helyett az ütőképes csapatok felépítésében az egyik legjobb eszközt a digitalizáció jelentheti: Online számlázás, e-aláírás, digitális, felhős dokumentumkezelés – mind olyan megoldások, melyekkel a munkavégzést tehetik komfortosabbá és gyorsabbá a 21- század topmenedzserei.

A Portfolio első alkalommal rendezi meg a Big Office Day konferenciát. Miért most? Mert a munkaerőpiaci problémák lassan kritikus méreteket öltenek és alapjaiban veszélyeztetik a hazai vállalatok versenyképességét. Erre pedig minden fronton, így a munkahelyi környezet és a dolgozók testi lelki egészsége tekintetében is válaszolni kell.

Konferenciánkon kiemelt figyelmet fordítunk a legaktuálisabb HR-kihívásokra, valamint munkavégzés digitális támogatására. A Portfolio szervezésében most is garantált a kiemelt szakmai színvonal – a legjelentősebb cégek és vezetőik, a legérdekesebb és legforróbb témák, a legfrissebb szervezetfejlesztési megoldások, és a legjobb kapcsolatépítési lehetőség egy helyen.

 

Aréna Business Campus Office Tour - Less be a kulisszák mögé!

Jelentkezz most a körbevezetésre!

Töltse le Portfolio Events mobilapplikációnkat, amelyen megtalálja a Portfolio szakmai rendezvényeit egy alkalmazáson belül, személyre szabva. Többek között elérhető a rendezvény részletes programja, a résztvevői lista és a konferenciajegye. Sőt, virtuális névjegykártya-cserére is lehetőséget biztosítunk. A rendezvény előtt, közben és után is. A badgen pedig megtalálható a QR kód az Ön személyre szóló online névjegykártyája - olvassák be egymás QR kódját, és máris kapcsolatba kerülhetnek a konferencia után is. Szakma, élmény, networking! QR kódos letöltés >>

Kinek javasoljuk

  • Cégvezetőknek, cégtulajdonosoknak
  • HR-vezetőknek
  • HR specialistáknak (tréning, kompenzáció, toborzás)
  • Munkaügyi, munkajogi szakembereknek
  • Wellbeing tanácsadóknak
  • Irodafejlesztőknek
  • IT vezetőknek
  • Pénzügyi igazgatóknak
  • Beszerzési igazgatóknak
  • Sales vezetőknek
  • Üzemeltetési igazgatóknak

Támogatóink

Platinum támogató

Exclusive Partner

Partner

Super Gold+ támogató

Gold támogató

Silver támogató

Bronze támogató

Szakmai partner

 

Galéria

GALÉRIA | 89 kép
Big Office Day Kiállítás és Konferencia 2019

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Laczó Angéla
  • Laczó Angéla
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4383
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

András Kollár
  • András Kollár
  • KEY ACCOUNT SALES PARTNER
  •  
  • Telefon: +36306509829
  • E-mail cím:
Lippai Judit
  • Lippai Judit
  • Key account sales partner
  •  
  • Telefon: 06/30 311 87 02
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Bálint Nagy
  • Bálint Nagy
  •  
  • Telefon: 06-1/472-2093 / 33
  • E-mail cím:
Turzó Ádám
  • Turzó Ádám
  •  
  • Telefon: 06/1-472-2093 / 42
  • E-mail cím:
Pásztor Roxána
  • Pásztor Roxána
  • Fenntarthatósági projektvezető
  •  
  • Telefon: +36-30-908-9711
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.