Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

HR Revolution 2021

Időpont: 2021. június 1.  

Helyszín: Budapest

Kiemelt témáink

  • A munkaerőpiac aktuális kérdései, kihívásai, lehetséges válaszok.
  • Szervezetfejlesztés és HR költség-tervezés – stratégiai egyensúlyteremtés a munkaerő-állomány, a bérek-juttatások, és a munkaidő-beosztás szentháromságában.
  • Atipikus foglalkoztatási formák a járványhelyzet után: home office, rugalmas munkaidő (munkaidőkeret), stb.
  • Csoportmunka, mobil munkavégzés, home office - Milyen gyakorlatok, technológiák segíthetik a munkaszervezést?
  • Toborzási trendek és stratégiák a Covid-válság után.
  • Onboarding az új korban - helyzetek és gyakorlatok.
  • A jövő munkahelye: mi fán terem a produktív munkavállaló?
  • Élményteremtés a toborzástól a kilépésig – Lehetőségek és megoldások egy élményszerű employee journey kialakítására. Fókuszban az új népbetegség, azaz a kiégés.
  • Hogyan lehet a wellbeing vállalati stratégia?

Miért jöjjön el?

Mert a Portfolio HR Revolution 2021 Magyarország egyik legnívósabb munkaerőpiaci és HR-szakmai konferenciája; a legismertebb hazai vállalatok HR-specialistáinak, közép- és felsővezetőinek találkozóhelye. És, ha ez sem lenne elég...

Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Tetszik vagy sem, a koronavírus-járvány az idei évben még velünk lesz, az alagút végén pislákoló fény pedig – az áhított fellélegzés mellett – újabb kihívásokat tartogat. Miközben a kényszer szülte akadályokat tavaly, kisebb-nagyobb sikerrel, szinte mindenki kötelezően megugrotta – komoly előrelépést téve, többek között az atipikus foglalkoztatási formák vagy épp a digitalizáció tekintetében –, a visszatérés sem lesz feltétlenül zökkenőmentes. Főként, hogy a szükségszerűen, egy huszárvágással bevezetett gyakorlatok kiértékelése még várat magára, és a várható nyitás ma még komoly kihívások elé állítja az üzleti döntéshozókat, ehhez pedig egyértelmű támaszt kell, hogy nyújtsanak a HR-szakemberek.

Nincs mese, a mai munkaerőpiac sajátosságai teljesen más hozzáállást, sokkal nagyobb rugalmasságot követelnek meg a cégektől, mint korábban! Azok a cégek tudnak ebből a helyzetből jól kijönni, amelyek először ismerik fel a helyzet komolyságát, és először állnak elő rendhagyó foglakoztatói megoldásokkal. Ehhez ma már jól mérhető eredményekre van szükség, melyek teljesen új nézőpontot, attitűdváltást kívánnak. A konferencia célja az, hogy segítséget nyújtson a vezetőknek a legfontosabb HR-folyamatok újratervezéséhez. Ma ugyanis kulcskérdés, hogyan indul el az építkezés olyan feladatokban, mint a toborzás és az onboarding, a munkaerő-megtartás, a tehetséggondozás, a munkaszervezés, vagy épp a munkáltatói márka fejlesztésének tekintetében.

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2021-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyét, így részvétele módját is, legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt, 1 alkalommal módosíthatja, egyik jegytípusról a másikra, részvételi szándékától függően, amennyiben ezt a rendezveny@portfolio.hu email címre írva jelzi nekünk.
Példa 1: Onlineról Offlinera. A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást.
Példa 2: Offlineról Onlinre. A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyár különbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később. Mi alkalmazkodunk.

Támogatóink

Silver Támogató

Maximális biztonság és egészség szponzora

Online részvétellel kapcsolatos tájékoztató

Online konferencia extrákkal! Egyedülálló networking lehetőségek, élő kapcsolatépítés, privát videó call-ok, interaktív szobák, szakmai szekciók, már csak az élő koccintás hiányzik! Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint:

  • Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra
  • egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
  • a rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet
  • a belépéshez a rendezvényt megelőző napon küldünk linket
  • egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni
  • A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.

Az on-line konferencia megtekintésének technikai feltételei kattintson ide.

Helyszíni részvétellel kapcsolatos tájékoztató

TÁJÉKOZTATÁS: Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra!

Extra biztonsági (koronavírus-ellenes) intézkedésekkel és körülményekkel várjuk kedves vendégeinket konferenciánkon. Szeretnénk kérni, hogy csak akkor jöjjenek el a rendezvényre, ha teljesen egészségesnek érzik magukat, óvjuk egymás egészségét.

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni, nem csak ősszel, hanem akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Továbbá figyelünk arra hogy külföldi előadóink online jelentkezzenek be, a távolságtartás érdekében fokozott létszámkorlátot biztosítunk,
illetve fókuszálunk a helyszíni körülményekre is (például a biztonságos étkezés) melyet azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

A konferencián a maximális biztonságot és egészséget a  Konica Minolta IoT hőkamera használata biztosítja a belépésnél.

)

Figyeljünk egymásra!

Kérjük a következő biztonsági intézkedések betartását a rendezvény területén

  • Lehetőség szerint tartson 1,5m távolságot másoktól!
  • Mosson rendszeresen és alaposan kezet!
  • Használja gyakran a kihelyezett kézfertőtlenítőket!
  • Papírzsebkendőbe köhögjön, tüsszögjön, használat után pedig azonnal dobja a szemetesbe, majd mosson kezet!
  • Kézfogást mellőzze, könyökérintés javasolt üdvözlésre!
  • Maszk viselése kötelező a rendezvény területén!

Köszönjük együttműködésüket!

Tegyünk együtt a biztonságért!

Figyelünk önökre!

Maximális biztonságot teremtünk rendezvényeinken!

  • Helyszíni létszámkorlátozást vezetünk be
  • Ózonos fertőtlenítést végzünk a termekben
  • Légfertőtlenítő és tisztító gépet üzemeltetünk a nap folyamán
  • QR-kódos, érintésmentes beléptetést biztosítunk
  • Hőkamerás testhőmérséklet ellenőrzést végzünk
  • Regisztrációkor a vendégeket biztonságos távolságtartással engedjük be
  • A személyzet és a hoszteszek maszkban és kesztyűben látják el a feladataikat
  • Résztvevőinknek maszkot, kézfertőtlenítőt biztosítunk
  • Megfelelő távolságtartással alakítjuk ki az ültetési rendet

 

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Cégvezetőknek
  • HR-vezetőknek
  • HR specialistáknak
  • Munkaügyi, munkajogi szakembereknek

A tavalyi konferencián a következő cégek és szervezetek vettek részt

Active Solution Kft.    Adecco    Agrosprint Zrt.    AKA Alföld Koncessziós Zrt.    Aon Magyarország Kft.    Arthur Hunt    Balatoni Hajózási Zrt.    BCG    BEKO Engineering Kft.    Bonafarm Zrt.    Bondweaver Hálózatelemző Kft.    Bosch Rexroth Kft.    Boston Consulting Group    Brick Magic    Budapest Airport Zrt.    Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Kar    C Automobil Import Kft.    Castíz Present Kft.    CEGOS Zrt.    Chemark Zrt.    Chocorino Kft.    CIB Bank    Colibri HR Solutions    Cpl Jobs Kft.    CRITERION Biztonságtechnikai Zrt.    CROWN Magyarország Kft.    Dare to change Kft.    DENSO Gyártó Magyarország Kft.    Dm Kft.    Dr. Rose Magánkórház Kft.    Dreher Sörgyárak Zrt.    DSV Hungária Szállítmányozási Kft.DSV Solutions Hungary Kft.    E.ON Hungária Zrt.    Elanders Hungary Kft.    Emil Frey Magyarország Kft.    Erse Bank Hungary    ESAB Kft.    Extrema Hungary Kft.    Fémalk Zrt.    Férfiak Klubja    Focus Consulting Kft.    FORTREX Kft.    Főtáv Zrt.    Fundamenta    Grabarics Építőipari Kft.    GRABOPLAST Padlógyártó Zrt.    Gránit Pólus Management Zrt.    Greensearch Kft.    Hammel & Hochreiter Kft.    Hanon Systems Hungary Kft.    Hilti    Hps Trade Kft.    Hps Work Kft.    HR Partner Consulting Kft.    HSA Recruitment Kft.    Hungarian Alliance Logistics Kft.    Integra Consulting Zrt.    Ital Magyarország Kft.    Jacobs Douwe Egberts HU Zrt.     JOB Kft.    Korn/Ferry Kft.    KPMG Hungaria    KPMG Legal Tóásó Ügyvédi Iroda    Kürt Akadémia    Lapker Zrt.    Libri-Bookline Zrt.    Magyar Kereskedelmi és Iparkamara    Magyar Lapterjesztő Zrt.    Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület    Magyar Nemzeti Bank    Magyar Suzuki Zrt.    Magyar Telekom Nyrt.    Magyarmet Kft.    ManpowerGroup Hungary    Market Építő Zrt.    Mars Magyarország Kisállateledel Gyártó Kft.    MARSO Kft.    MERKBAU Kft.    MetLife Magyarország és Bulgária    Milton Friedman Egyetem    Mindset Pszichológia szakmai közösség    Mindset Pszichológia Terápiás és Tanácsadó Központ    Miniszterelnökség    MOL Magyar Olaj-és Gázipari Nyrt.    MONTIVÍZ Zrt.    MP Solutions Kft.    Mylan Kft.    Nem Adjuk Fel Szociális Szövetkezet    Nemzeti Adó- és Vámhivatal    Nestlé Hungária Kft.    Nordconn International Kft.    OnTarget Kft.    Openhouse / Nyitott Ház Kft.    OTP Bank    Papyrus Hungária Zrt.    P Automobil Import Kft.    Phoenix Contact Kft.    Praktiker Kft.    Primőr Kozmetikai Kft.    PwC Könyvvizsgáló Kft.    PwC Magyarország Kft.    Rábalux Group    Raiffeisen Bank    Randstad Hungary Kft.    Rawson Consulting Kft.    Republic Group Kft.    Richter Gedeon Nyrt.    Siemens Gamesa Renewable Energy Kft.    Simonyi és Tóth Kft.    SK Battery Hungary Kft.    Smart Specialist Zrt.    SmartScale    SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.    Sparq    Stelius Zrt.    Taképszolg Kft.    Talentuno    Telkes Consulting    The WorkLife Company    Tisza Cipő Csoport    Value 4 Real Kft.    Videoton Holding Zrt.    VLK Cresa    VSSB Zrt.    Work Force Kft.    Y2Y Business Coaching    Zyntern

Galéria

HR Revolution 2019

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Barabás Andrea
  • Barabás Andrea
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4383
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Mihály Péter
  • Mihály Péter
  • Senior Sales Manager
  •  
  • Telefon: +36-70-544-0164
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Nagy Bálint
  • Nagy Bálint
  •  
  • Telefon: 06-1/472-2093 / 33
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.