Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

HR Revolution 2021

Időpont: 2021. június 1.  

Helyszín: Danubius Hotel Helia + Terasz

TÁJÉKOZTATÓ

A Veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020 (XI.10) Korm. rendelet 6/C.§ (3). bek. alapján a rendezvényeink látogatására kizárólag koronavírus ellen védett személyek jogosultak. 

A rendelet értelmében a Net Média Zrt, mint a rendezvény szervezője köteles valamennyi résztvevő védettségét ellenőrizni, melyet a résztvevők a rendelet 2/A.§-a alapján, védettségi igazolványuk, vagy az azzal egyenértékű, a koronavírus elleni védettség igazolásáról szóló 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet szerinti védőoltást igazoló applikáció bemutatásával, valamint ezzel egyidejűleg személyazonosító okmány bemutatásával igazolhatják. Kérjük ezen dokumentumokat hozzák magukkal a rendezvényre figyelemmel arra, hogy ezek hiányában a rendelet 6/C.§ (5). bek. alapján a Net Média Zrt., mint a rendezvény szervezője köteles az Önök beléptetését – még érvényes jegy birtokában is – megtagadni, illetve megakadályozni.

További részletek az Információ fülön találhatók.

Kiemelt témáink

  • A munkaerőpiac aktuális kérdései, kihívásai, lehetséges válaszok.
  • Szervezetfejlesztés és HR költség-tervezés – stratégiai egyensúlyteremtés a munkaerő-állomány, a bérek-juttatások, és a munkaidő-beosztás szentháromságában.
  • Atipikus foglalkoztatási formák a járványhelyzet után: home office, rugalmas munkaidő (munkaidőkeret), stb.
  • Csoportmunka, mobil munkavégzés, home office - Milyen gyakorlatok, technológiák segíthetik a munkaszervezést?
  • Toborzási trendek és stratégiák a Covid-válság után.
  • Onboarding az új korban - helyzetek és gyakorlatok.
  • A jövő munkahelye: mi fán terem a produktív munkavállaló?
  • Élményteremtés a toborzástól a kilépésig – Lehetőségek és megoldások egy élményszerű employee journey kialakítására. Fókuszban az új népbetegség, azaz a kiégés.
  • Hogyan lehet a wellbeing vállalati stratégia?

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Dr. Bacsa György
Stratégiai Operáció és Üzletfejlesztés ügyvezető igazgató
MOL-csoport
speaker image
Baja Sándor
ügyvezető igazgató - Csehország, Magyarország, Románia
Randstad Hungary Kft.
speaker image
Bakos Piroska
szóvivő és médiakapcsolati vezető
MOL
speaker image
Bán Zoltán
vezérigazgató
Net Média Zrt. (Portfolio)
speaker image
Dr. Bauer Dávid
Humán Erőforrás igazgató
MOL Magyarország
speaker image
Bernát Ádám
HR Generalista
Realeyes
speaker image
dr. Birkás Györgyi
jogtanácsos
JUNGHEINRICH Hungária Kft.
speaker image
Czikora Tamás
Csoportszintű Mobilitás Vezető
MOL-csoport
speaker image
dr. Csoma Anita Éva Ph.D.
MOL Upstream Innovációs Vezető és MOL Magyarország Felszínalatti Folyamatok Vezető
MOL-csoport
speaker image
Fertig Balázs
toborzási vezető
MOL-csoport
speaker image
dr. Füredi Júlia
szervezetpszichológus, HR szakember
Sparq tech alapítója
speaker image
Gelsei Bernadett
Döntésmentor
speaker image
Dr. Görgényi István
igazgató
Hunting Territory Kft.
speaker image
Dr. Hábenczius Károly MBA
Nemzetközi minősítésű coach
speaker image
Halász Erika
senior manager
KPMG
speaker image
Heiszler Gabriella
ügyvezető igazgató
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
speaker image
Janza Ákos
Managing Director, Head of Enterprise Transformation, Global Head of Offices
MSCI
speaker image
Kalaus Valter MRICS
ügyvezető partner
VLK Cresa
speaker image
Kiss Ida
a tervezési osztály vezetője
DVM group
speaker image
dr. Knall Petra (Mag. iur.)
Senior Associate
Taylor Wessing
speaker image
dr. Kopasz János
Senior Associate
Taylor Wessing
speaker image
Kovács Balázs
vezérigazgató
Danubius Hotels
speaker image
Kovács Viktória
HR igazgató
EOS Faktor Zrt.
speaker image
Lukács Zsolt
Managing Partner
Telkes Consulting
speaker image
Madár István
vezető elemző
Portfolio
speaker image
Mag István
Digital Factory vezető
MOL-csoport
speaker image
Nagy Bálint
lapigazgató - vezető szerkesztő
Pénzcentrum, HelloVidék, Agrárszektor
speaker image
Papp Zoltán Dr.
HR osztályvezető
Antenna Hungária Zrt.
speaker image
Petrényiné Szabó Krisztina
Downstream üzletfejlesztési vezető
MOL-csoport
speaker image
dr. Pók László
Adatvédelmi és Munkajogi Csoport, csoportvezető
Magyar Telekom Nyrt.
speaker image
Pollák Tibor
Partner
Hunting Territory Kft.
speaker image
Dr. Simák Pál
elnök-vezérigazgató
CIB Bank
speaker image
Sverla Viktor
Stratégiai Vezető
MOL-csoport
speaker image
Szilágyi Zoltán
HR igazgató
IBIDEN Hungary Kft.
speaker image
Szirtes Hajnalka
szervezetpszichológus
IPS Kft.
speaker image
Tibor Dávid
elnök
Masterplast Nyrt.
speaker image
Toldi Gábor
SocialTalent CEE partner
DTC solution ügyvezető igazgató
speaker image
Vásárhelyi Dorottya
szabadúszó
speaker image
Zsótér Csaba
Ellátás és Trading Igazgató
MOL-csoport

Miért jöjjön el?

Mert a Portfolio HR Revolution 2021 Magyarország egyik legnívósabb munkaerőpiaci és HR-szakmai konferenciája; a legismertebb hazai vállalatok HR-specialistáinak, közép- és felsővezetőinek találkozóhelye. És, ha ez sem lenne elég...

Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Tetszik vagy sem, a koronavírus-járvány az idei évben még velünk lesz, az alagút végén pislákoló fény pedig – az áhított fellélegzés mellett – újabb kihívásokat tartogat. Miközben a kényszer szülte akadályokat tavaly, kisebb-nagyobb sikerrel, szinte mindenki kötelezően megugrotta – komoly előrelépést téve, többek között az atipikus foglalkoztatási formák vagy épp a digitalizáció tekintetében –, a visszatérés sem lesz feltétlenül zökkenőmentes. Főként, hogy a szükségszerűen, egy huszárvágással bevezetett gyakorlatok kiértékelése még várat magára, és a várható nyitás ma még komoly kihívások elé állítja az üzleti döntéshozókat, ehhez pedig egyértelmű támaszt kell, hogy nyújtsanak a HR-szakemberek.

Nincs mese, a mai munkaerőpiac sajátosságai teljesen más hozzáállást, sokkal nagyobb rugalmasságot követelnek meg a cégektől, mint korábban! Azok a cégek tudnak ebből a helyzetből jól kijönni, amelyek először ismerik fel a helyzet komolyságát, és először állnak elő rendhagyó foglakoztatói megoldásokkal. Ehhez ma már jól mérhető eredményekre van szükség, melyek teljesen új nézőpontot, attitűdváltást kívánnak. A konferencia célja az, hogy segítséget nyújtson a vezetőknek a legfontosabb HR-folyamatok újratervezéséhez. Ma ugyanis kulcskérdés, hogyan indul el az építkezés olyan feladatokban, mint a toborzás és az onboarding, a munkaerő-megtartás, a tehetséggondozás, a munkaszervezés, vagy épp a munkáltatói márka fejlesztésének tekintetében.

 

SZEZON A TERASZON 

Konferencia már kültéren is. A hotel teraszán is teljes rendezvény élményt biztosítunk.

Ön is vágyik már a helyszíni konferencia-élményre? Hiányzik a személyes kapcsolatok ápolása? Jó-jó az online konferencia, de milyen jó lenne végre személyesen is találkozni! Ha ezekre a gondolatokra Önnek is igen a válasza, ne habozzon, jelentkezzen konferenciánkra, jöjjön el személyesen. Nálunk biztonságban érezheti magát beltéren és kültéren a teraszon is egyaránt!

Lássuk miért:
- a konferencia helyszínen hatalmas privát terasz áll csak a résztvevőink rendelkezésére
- a teraszon kivetítőn követheti élőben a konferenciát egész nap
- a szabad levegőn töltheti a kávészüneteket és az ebédszünetet is
- a teraszon megbeszélés, tárgyalás vagy kötetlen networking lehetőség áll rendelkezésére

Éljük át együtt újra a Portfolio konferenciák személyes élményét és indítsuk be rendezvényszezont.

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2021-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

Támogatóink

Gold Támogató

MOL

Silver Támogató

Bronze Támogató

Hivatalos autókölcsönző partner

Exkluzív kávéspecialitásokat biztosítja

Médiapartner

Maximális biztonság és egészség szponzora

Accessibility Partner

Helyszíni részvétellel kapcsolatos tájékoztató

TÁJÉKOZTATÁS: Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra!

Extra biztonsági (koronavírus-ellenes) intézkedésekkel és körülményekkel várjuk kedves vendégeinket konferenciánkon. Szeretnénk kérni, hogy csak akkor jöjjenek el a rendezvényre, ha teljesen egészségesnek érzik magukat, óvjuk egymás egészségét.

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni, nem csak ősszel, hanem akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Továbbá figyelünk arra hogy külföldi előadóink online jelentkezzenek be, a távolságtartás érdekében fokozott létszámkorlátot biztosítunk,
illetve fókuszálunk a helyszíni körülményekre is (például a biztonságos étkezés) melyet azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

A konferencián a maximális biztonságot és egészséget a  Konica Minolta IoT hőkamera használata biztosítja a belépésnél.

Online részvétellel kapcsolatos tájékoztató

Online konferencia extrákkal! Egyedülálló networking lehetőségek, élő kapcsolatépítés, privát videó call-ok, interaktív szobák, szakmai szekciók, már csak az élő koccintás hiányzik! Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint:

  • Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra
  • egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
  • a rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet
  • a belépéshez a rendezvényt megelőző napon küldünk linket
  • egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni
  • A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.

Az on-line konferencia megtekintésének technikai feltételei kattintson ide.

)

Figyeljünk egymásra!

Kérjük a következő biztonsági intézkedések betartását a rendezvény területén

  • Lehetőség szerint tartson 1,5m távolságot másoktól!
  • Mosson rendszeresen és alaposan kezet!
  • Használja gyakran a kihelyezett kézfertőtlenítőket!
  • Papírzsebkendőbe köhögjön, tüsszögjön, használat után pedig azonnal dobja a szemetesbe, majd mosson kezet!
  • Kézfogást mellőzze, könyökérintés javasolt üdvözlésre!
  • Javasoljuk a maszk viselését!

Köszönjük együttműködésüket!

Tegyünk együtt a biztonságért!

Figyelünk önökre!

Maximális biztonságot teremtünk rendezvényeinken!

  • Helyszíni létszámkorlátozást vezetünk be
  • Légfertőtlenítő és tisztító gépet üzemeltetünk a nap folyamán
  • QR-kódos, érintésmentes beléptetést biztosítunk
  • Hőkamerás testhőmérséklet ellenőrzést végzünk
  • Regisztrációkor a vendégeket biztonságos távolságtartással engedjük be
  • A személyzet és a hoszteszek maszkban és kesztyűben látják el a feladataikat
  • Résztvevőinknek maszkot, kézfertőtlenítőt biztosítunk
  • Megfelelő távolságtartással alakítjuk ki az ültetési rendet

A HR Revolution 2021 konferencia egy inkluzív esemény, ezért akadálymentes környezettel várjuk speciális igényű érdeklődők érkezését és regisztrációját. Az igények szerint biztosítjuk azokat az infokommunikációs és környezeti feltételeket, melyek a programokban való zavartalan részvételhez szükségesek számodra.
Részletes információkért kattintson ide!

 

A KONFERENCIÁN A KÖVETKEZŐ CÉGEK ÉS SZERVEZETEK KÉPVISELŐI VETTEK RÉSZT 2021-BEN:

Accace Hungary Outsourcing Kft., Access4you International Kft., ACE Telecom, AdSense Kft., AKA Alföld Koncessziós Autópálya Zrt., Alfa Works Kft., Antenna Hungária Zrt., Antolin Hungary Kft., Baki Agrocentrum Kft., Bancard Kft., Bányai & Partners Consulting Kft., BFK Budapest Fejlesztési Központ Nonprofit Zrt., BISZ Zrt., BlackBelt Holding Zrt., Blue Colibri International Kft., Braner és Társai Ügyvédi Iroda, Budapesti Corvinus Egyetem, Celanese Hungary Kft., CFI Hungary Zrt., CIB Bank, Clue PR Kft., Crome Communication Kft., Danubius Zrt., Dr. Rose Magánkórház Kft., DTC Solution, Dunántúli Regionális Vízmű Zrt., DVM Group Kft., Dynamic Tours Kft., Electool Hungary Kft., EOS Faktor Zrt., Erste Bank Hungary Zrt., Eston International Zrt., Európai Támogatásokat Auditáló Főigazgatóság, EXIM, F38 Kft., Fundamenta-Lakáskassza Zrt., Groupama Biztosító Zrt., Hays, HC Linear Kft., HRLead, HSA Group, HUNÉP Zrt., Hunnect Kft., Hunting Territory Kft., IBIDEN Hungary Kft., IIR Magyarország Kft., Infinitours Kft., IPS Kft., Ital Magyarország Kft., JUNGHEINRICH Hungária Kft., Jusoft Hungary Kft., Knorr-Bremse Fékrendszerek Kft., KPMG, Layher Kft., Learning Innovation Kft., Magnetec-Ungarn Kft., Magyar Jégkorong Szövetség, Magyar Nemzeti Bank, Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt., Magyar Suzuki Zrt., Magyar Telekom Nyrt., Mars Magyarország Értékesítő Bt., Marso Kft., Masterplast Nyrt., MAXPERTIS HR Bt., MERKBAU Zrt., MFB Zrt., Minddiák Iskolai Szövetkezet, Miniszterelnökség, MKB Consulting Zrt., MOL Nyrt., Mondelez, MSCI, Nagel Hungária Kft., Net Média Zrt. (Portfolio), Novitech Kft, Novodata Zrt., Paks II. Zrt., Paloma Kft., Pénzcentrum, HelloVidék, Agrárszektor, Randstad Hungary Kft., Realeyes, Richter Gedeon Nyrt., Smart Digital Kft., SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft., Sparq tech alapítója, Stelius Zrt., Strabag Építőipari Zrt., Sysdata PSE Kft., Szin-Office Kft. / HUNÉP Zrt., Taylor Wessing, Telkes Consulting, TMX Mobile Solution Szerviz Kft., Tresorit Kft., Tutti Kft., Városliget Zrt., Viterra Hungary Kft., VLK Cresa Kft.

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • Cégvezetőknek
  • HR-vezetőknek
  • HR specialistáknak
  • Munkaügyi, munkajogi szakembereknek

A tavalyi konferencián a következő cégek és szervezetek vettek részt

Active Solution Kft.    Adecco    Agrosprint Zrt.    AKA Alföld Koncessziós Zrt.    Aon Magyarország Kft.    Arthur Hunt    Balatoni Hajózási Zrt.    BCG    BEKO Engineering Kft.    Bonafarm Zrt.    Bondweaver Hálózatelemző Kft.    Bosch Rexroth Kft.    Boston Consulting Group    Brick Magic    Budapest Airport Zrt.    Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Kar    C Automobil Import Kft.    Castíz Present Kft.    CEGOS Zrt.    Chemark Zrt.    Chocorino Kft.    CIB Bank    Colibri HR Solutions    Cpl Jobs Kft.    CRITERION Biztonságtechnikai Zrt.    CROWN Magyarország Kft.    Dare to change Kft.    DENSO Gyártó Magyarország Kft.    Dm Kft.    Dr. Rose Magánkórház Kft.    Dreher Sörgyárak Zrt.    DSV Hungária Szállítmányozási Kft.DSV Solutions Hungary Kft.    E.ON Hungária Zrt.    Elanders Hungary Kft.    Emil Frey Magyarország Kft.    Erse Bank Hungary    ESAB Kft.    Extrema Hungary Kft.    Fémalk Zrt.    Férfiak Klubja    Focus Consulting Kft.    FORTREX Kft.    Főtáv Zrt.    Fundamenta    Grabarics Építőipari Kft.    GRABOPLAST Padlógyártó Zrt.    Gránit Pólus Management Zrt.    Greensearch Kft.    Hammel & Hochreiter Kft.    Hanon Systems Hungary Kft.    Hilti    Hps Trade Kft.    Hps Work Kft.    HR Partner Consulting Kft.    HSA Recruitment Kft.    Hungarian Alliance Logistics Kft.    Integra Consulting Zrt.    Ital Magyarország Kft.    Jacobs Douwe Egberts HU Zrt.     JOB Kft.    Korn/Ferry Kft.    KPMG Hungaria    KPMG Legal Tóásó Ügyvédi Iroda    Kürt Akadémia    Lapker Zrt.    Libri-Bookline Zrt.    Magyar Kereskedelmi és Iparkamara    Magyar Lapterjesztő Zrt.    Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület    Magyar Nemzeti Bank    Magyar Suzuki Zrt.    Magyar Telekom Nyrt.    Magyarmet Kft.    ManpowerGroup Hungary    Market Építő Zrt.    Mars Magyarország Kisállateledel Gyártó Kft.    MARSO Kft.    MERKBAU Kft.    MetLife Magyarország és Bulgária    Milton Friedman Egyetem    Mindset Pszichológia szakmai közösség    Mindset Pszichológia Terápiás és Tanácsadó Központ    Miniszterelnökség    MOL Magyar Olaj-és Gázipari Nyrt.    MONTIVÍZ Zrt.    MP Solutions Kft.    Mylan Kft.    Nem Adjuk Fel Szociális Szövetkezet    Nemzeti Adó- és Vámhivatal    Nestlé Hungária Kft.    Nordconn International Kft.    OnTarget Kft.    Openhouse / Nyitott Ház Kft.    OTP Bank    Papyrus Hungária Zrt.    P Automobil Import Kft.    Phoenix Contact Kft.    Praktiker Kft.    Primőr Kozmetikai Kft.    PwC Könyvvizsgáló Kft.    PwC Magyarország Kft.    Rábalux Group    Raiffeisen Bank    Randstad Hungary Kft.    Rawson Consulting Kft.    Republic Group Kft.    Richter Gedeon Nyrt.    Siemens Gamesa Renewable Energy Kft.    Simonyi és Tóth Kft.    SK Battery Hungary Kft.    Smart Specialist Zrt.    SmartScale    SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.    Sparq    Stelius Zrt.    Taképszolg Kft.    Talentuno    Telkes Consulting    The WorkLife Company    Tisza Cipő Csoport    Value 4 Real Kft.    Videoton Holding Zrt.    VLK Cresa    VSSB Zrt.    Work Force Kft.    Y2Y Business Coaching    Zyntern

Galéria

HR Revolution 2021

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Barabás Andrea
  • Barabás Andrea
  •  
  • Telefon: +36 1 646 4383
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Mihály Péter
  • Mihály Péter
  •  
  • Telefon: +36-70-544-0164
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Nagy Bálint
  • Nagy Bálint
  •  
  • Telefon: 06-1/472-2093 / 33
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.