Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

FM & Hybrid Office 2021

Fókuszban a fenntarthatóság és rugalmasság

Időpont: 2021. június 8.  

Helyszín: Marriott Hotel

Kiemelt témáink

  • A jövő irodapiaca
  • Megváltozott bérlői igények
  • Innovatív üzemeltetés
  • Co-working, szolgáltatott iroda és rugalmas társaik
  • Átalakuló terek és használat
  • Fenntarthatóság és zöldítés minden szinten
  • Ami a bérbeadás mögött van: megváltozott jogi, pénzügyi, szolgáltatási keretek
  • Digitalizáció és proptech
  • Élhető város megoldások

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Beleznay Éva
urbanista, építész, fenntarthatósági szakértő
HuGBC vezető fenntarthatósági tanácsadója
speaker image
B+N Referencia Zrt.
delegált képviselője
speaker image
Borbély Gábor MRICS
kutatási igazgató
CBRE
speaker image
Ditróy Gergely
ingatlandivízió-vezető
Portfolio
speaker image
Dömötör Mónika
bérbeadási vezető
Gránit Pólus
speaker image
Dúll Andrea DSc PhD habil
általános dékánhelyettes
Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar
speaker image
Gereben Mátyás MRICS
országmenedzser
CPI Hungary
speaker image
Ispánki Nikoletta
Country Manager
IWG
speaker image
Jelinek Balázs
működési vezérigazgató-helyettes
Városliget Zrt.
speaker image
Kis-Szölgyémi Ferenc
vezérigazgató
B+N Referencia Zrt.
speaker image
Klementz Kata
Loffice társalapító
Loffice

(Felkérés alatt)

speaker image
Mazsaroff Kata
bérbeadási igazgató
Horizon Development
speaker image
Novotny Dénes
E-mobilitás üzletágvezető
Alteo
speaker image
Petényi István
CEO
evosoft Hungary Kft.
speaker image
Dr. Reith András
ügyvezető
ABUD Kft.
speaker image
Salamon Adorján MRICS
vezérigazgató
ESTON International
speaker image
Schmidt József
vezérigazgató-helyettes, Future FM Zrt.
elnök, LEO
speaker image
Schőmer Norbert MRICS
irodafejlesztésekért felelős vezérigazgató-helyettes
Wing Zrt.

(Felkérés alatt)

speaker image
Ürögi Tamás
vezető tanácsadó
IFUA Horváth & Partners Kft.
speaker image
Vágó László
vezérigazgató
NEO Property Services Zrt.

Miért jöjjön el?

2021, az új időszámítás első éve. A világunk nem csupán egy fájdalmas, de különböző fiskális és monetáris intézkedésekkel belátható időtávon helyrehozható pénzügyi pofont kapott, hanem az alapok remegtek meg, az eddig megingathatatlannak tűnő pillérek dőltek össze. Látványos strukturális átalakulást (néhol válságot) látunk az ingatlanpiac világában is. Két évvel ezelőtt a hatalmas fejlesztéseket és változásokat még a digitalizációban, a technológia fejlődésében és a társadalom számára egyre súlyosabb terhet jelentő fenntarthatóságban és környezettudatosságban látta a világ és az ingatlanpiac, de ez mára megváltozott, miközben mindez továbbra is kiemelt és fontos maradt. Ma épp nem az alacsony üresedés vagy az építőipari kapacitás miatt vakarja a szakma a legtöbbet a fejét, hanem inkább a soha többé a munkahelyre visszatérni nem óhajtó tömegek miatt. De hova vezet ez? Mi lesz az egyensúlyi megoldás?

Amiről szó lesz: irodapiac, facility és property management, fenntarthatóság, régi és új épületek küzdelme, extrém módon megváltozott bérlői igények, sublease, tervezés, proptech, digitalizáció, élhető város. Egyszóval, a jövőnk. Ezt a jövőt pedig a hazai ingatlanszakma írja, mindazok, akik együtt találjuk meg a megoldást az égető kérdésekre.

Akár személyesen, ami érthetően rettentően hiányzik ennek a vibrálással és kapcsolatokkal teli szakmának, akár online, de a találkozásra szükségünk van, hogy a közös piacunkat a résztvevők szakmai gondolati építhessék tovább és mindenki tanulhasson esetleg egy új megoldást, megközelítést a másiktól. A 2021-es FM & Hybrid Office konferencián a múltat és a jelent értelmezve igyekszünk a jövőt bemutatni az ingatlanpiac legfontosabb szegmenseiben.

Találjuk ki együtt és fejtsük meg a jövő iroda- és ingatlanpiacának működését és üzemeltetését! Más nem fogja helyettünk!

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2021-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

Támogatóink

Super Gold+ Támogató

B+N Referencia Zrt.

Silver Támogató

Fenntarthatósági partnerünk

Szakmai partner

Maximális biztonság és egészség szponzora

Online részvétellel kapcsolatos tájékoztató


Online konferencia extrákkal! Egyedülálló networking lehetőségek, élő kapcsolatépítés, privát videó call-ok, interaktív szobák, szakmai szekciók, már csak az élő koccintás hiányzik! Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint:

  • Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra
  • egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
  • a rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet
  • a belépéshez a rendezvényt megelőző napon küldünk linket
  • egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni
  • A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.

Az on-line konferencia megtekintésének technikai feltételei kattintson ide.

Helyszíni részvétellel kapcsolatos tájékoztató

TÁJÉKOZTATÁS: Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra!

Extra biztonsági (koronavírus-ellenes) intézkedésekkel és körülményekkel várjuk kedves vendégeinket konferenciánkon. Szeretnénk kérni, hogy csak akkor jöjjenek el a rendezvényre, ha teljesen egészségesnek érzik magukat, óvjuk egymás egészségét.

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni, akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Továbbá figyelünk arra hogy külföldi előadóink online jelentkezzenek be, a távolságtartás érdekében fokozott létszámkorlátot biztosítunk,
illetve fókuszálunk a helyszíni körülményekre is (például a biztonságos étkezés) melyet azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

A konferencián a maximális biztonságot és egészséget a  Konica Minolta IoT hőkamera használata biztosítja a belépésnél.

)

Figyeljünk egymásra!

Kérjük a következő biztonsági intézkedések betartását a rendezvény területén

  • Lehetőség szerint tartson 1,5m távolságot másoktól!
  • Mosson rendszeresen és alaposan kezet!
  • Használja gyakran a kihelyezett kézfertőtlenítőket!
  • Papírzsebkendőbe köhögjön, tüsszögjön, használat után pedig azonnal dobja a szemetesbe, majd mosson kezet!
  • Kézfogást mellőzze, könyökérintés javasolt üdvözlésre!
  • Maszk viselése kötelező a rendezvény területén!

Köszönjük együttműködésüket!

Tegyünk együtt a biztonságért!

Figyelünk önökre!

Maximális biztonságot teremtünk rendezvényeinken!

  • Helyszíni létszámkorlátozást vezetünk be
  • Ózonos fertőtlenítést végzünk a termekben
  • Légfertőtlenítő és tisztító gépet üzemeltetünk a nap folyamán
  • QR-kódos, érintésmentes beléptetést biztosítunk
  • Hőkamerás testhőmérséklet ellenőrzést végzünk
  • Regisztrációkor a vendégeket biztonságos távolságtartással engedjük be
  • A személyzet és a hoszteszek maszkban és kesztyűben látják el a feladataikat
  • Résztvevőinknek maszkot, kézfertőtlenítőt biztosítunk
  • Megfelelő távolságtartással alakítjuk ki az ültetési rendet

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • FM / PM / AM szegmens képviselői,
  • befektetők,
  • fejlesztők,
  • tulajdonosok,
  • tervezők és mérnök,
  • befektetők,
  • finanszírozók,
  • proptech cégek,
  • értékbecslők,
  • jogászok,
  • városépítészek

A tavalyi konferencián a következő cégek és szervezetek vettek részt

AddVal Kft.    B&V GROUP Zrt.    B+N Referencia Zrt.    Baranyai Péter ev    BME    Építészmérnöki Kar    Építéstechnológia és Építésmenedzsment Tanszék     Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zrt.    Budpesti Metropolitan Egyetem    CA Immo Hungary Kft.    CBRE Hungary    Central European University    City Cartel Buda Kft.    Clue PR Kft.    Coaching Team Kft.    Codic Hungary Kft.    Cofely Kft.    Colliers Magyarország Kft.    Colliers Real Estate Management Services (REMS)    Corvin Corner Ingatlanfejlszető Kft.    CPI Facility Management Kft.    CTP Management Hungary Kft.    Cushman & Wakefield Kft.    Decor Floor Kft.    Diófa Ingatlankezelő Kft.    Dome Facility Services Group Kft.    Dunativ FM Kft.    Embassy of Canada    Ericsson Magyarország     Estinga Kft.    ESTON International Zrt.    First facility Ingatlankezelő Kft.    Forestay Group    FŐTÁV Zrt.    Future FM - HR üzletág    FUTUREAL Management Kft.    G-Green Interior kft.    Gránit Pólus    Grant Thornton Valuation Kft.    GTC Real Estate Development Hungary Zrt.    IDPM Consultant Kft.    I-HÍD Kft.    Immofinanz Services Hungary Kft.    Imones Kft.    Indotek Group    In-Management Kft.    ITM    Energiaügyekért és Klímapolitikáért felelős Államtitkárság     Kermann Műszaki Fejlesztő és Tanácsadó Kft.    KÉSZ Development    KÉSZ Ingatlan Kft.    KORONA TAKARÉK Takarékszövetkezet    KPMG Legal Tóásó Ügyvédi Iroda    KRAFT FM Üzemeltetési és Szolgáltató Kft.    KUKA Hungária Kft.    Leadec Kft.    Lechner Tudásközpont    Leo    Magyar Suzuki Zrt.    Magyar Telekom Nyrt.    MasterClean Kft.    MINERVA Befektetési Alapkezelő Zrt.    Nemzeti Eszközkezelő Zrt.    Nemzeti Sportközpontok    NIPÜF Zrt.    OFFISEVEN    Opinion Builders Kft.    Optima Befektetési    Ingatlanhasznosító és Szolgáltató Zrt    OrthoGraph    Paulinyi-Reith & Partners Zrt.    Phlegon Consult Kft.    Plan 66 Kft.    Portico Investments Kft.    Property Forum    Property Market Kft.    Raiffeisen Ingatlan Alap    Realiscon Kft.    Record Ajtó Kft.    RedWood Real Estate Holding    Regio Játék    Regus Hungary    Roland Divatház Zrt.    Római Irodaház Kft.    S IMMO APM Hungary Kft.    SmartFM Ingatlanüzemeltető Kft.    STOP.SHOP. Magyarország    STRABAG Property and Facility Services Zrt.    TriGranit    Triokon Kft.    UniCredit Bank Hungary Zrt.    Városliget Zrt.    Vektor RH Kft.    VintoCON Kft.    WELL AP TM és LEED Green Associate tanácsadó...

Galéria

Property Market RELOADED 2020

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Koncsek Fruzsina
  • Koncsek Fruzsina
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 327 4086
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Bacsa Attila
  • Bacsa Attila
  • Key-Account Manager
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Ditróy Gergely
  • Ditróy Gergely
  •  
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.