Kövesse LinkedIn és Facebook oldalunkat!
Tájékozódjon eseményeinkről 6 iparágban: Offline és Online konferenciák
×

FM & Hybrid Office 2021

Fókuszban a fenntarthatóság és rugalmasság

Időpont: 2021. június 8.  

Helyszín: Marriott Hotel + Terasz

TÁJÉKOZTATÓ

A Veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020 (XI.10) Korm. rendelet 6/C.§ (3). bek. alapján a rendezvényeink látogatására kizárólag koronavírus ellen védett személyek jogosultak. 

A rendelet értelmében a Net Média Zrt, mint a rendezvény szervezője köteles valamennyi résztvevő védettségét ellenőrizni, melyet a résztvevők a rendelet 2/A.§-a alapján, védettségi igazolványuk, vagy az azzal egyenértékű, a koronavírus elleni védettség igazolásáról szóló 60/2021. (II. 12.) Korm. rendelet szerinti védőoltást igazoló applikáció bemutatásával, valamint ezzel egyidejűleg személyazonosító okmány bemutatásával igazolhatják. Kérjük ezen dokumentumokat hozzák magukkal a rendezvényre figyelemmel arra, hogy ezek hiányában a rendelet 6/C.§ (5). bek. alapján a Net Média Zrt., mint a rendezvény szervezője köteles az Önök beléptetését – még érvényes jegy birtokában is – megtagadni, illetve megakadályozni.

További részletek az Információ fülön találhatók.

Kiemelt témáink

  • A jövő irodapiaca
  • Megváltozott bérlői igények
  • Innovatív üzemeltetés
  • Co-working, szolgáltatott iroda és rugalmas társaik
  • Átalakuló terek és használat
  • Fenntarthatóság és zöldítés minden szinten
  • Ami a bérbeadás mögött van: megváltozott jogi, pénzügyi, szolgáltatási keretek
  • Digitalizáció és proptech
  • Élhető város megoldások

Előadóink lesznek többek között

speaker image
Azurák Zsolt
Beszerzési, Logisztikai és Ingatlan menedzsment igazgató
Magyar Telekom
speaker image
Beleznay Éva
urbanista, építész, fenntarthatósági szakértő
HuGBC vezető fenntarthatósági tanácsadója
speaker image
Borbély Gábor MRICS
kutatási igazgató
CBRE
speaker image
Budai Henrietta
titkár
HuGBC
speaker image
Buday-Malik Adrienn
innovációért felelős vezérigazgató-helyettes
ÉMI Nonprofit Kft.
speaker image
Czinege Zoltán
kutatásfejlesztési igazgató
Alfaped Kft.
speaker image
Dömötör Mónika
bérbeadási vezető
Gránit Pólus
speaker image
Dúll Andrea DSc PhD habil
általános dékánhelyettes
Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar
speaker image
Ercsey Tamás
CEO - Head of Business development and Sales
energo hungary kft.
speaker image
Gereben Mátyás MRICS
országmenedzser
CPI Hungary
speaker image
Győri Gyula
Facility Management Director
CPI Facility Management Kft.
speaker image
Ispánki Nikoletta
Country Manager
IWG
speaker image
Jelinek Balázs
működési vezérigazgató-helyettes
Városliget Zrt.
speaker image
Kalaus Valter MRICS
ügyvezető partner
VLK Cresa
speaker image
Kis-Szölgyémi Ferenc
vezérigazgató
B+N Referencia Zrt.
speaker image
Klementz Kata
Loffice társalapító
Loffice
speaker image
Kovács András
Sales Director
Indotek Group
speaker image
Kuczogi László
K-Ép Studió Ügyvezető Igazgatója
a LEO Tiszteletbeli Tagja
speaker image
Massányi Tibor
ügyvezető partner
DVM group Kft.
speaker image
Mazsaroff Kata
bérbeadási igazgató
Horizon Development
speaker image
Novotny Dénes
E-mobilitás üzletágvezető
Alteo
speaker image
Orbán László
ügyvezető igazgató
CWS-boco Hungary Kft.
speaker image
Dr. Ősz Ágnes
tudományos munkatárs
B+N Referencia Zrt.
speaker image
Petényi István
CEO
evosoft Hungary Kft.
speaker image
Dr. Reith András
ügyvezető
ABUD Kft.
speaker image
Remete Tibor
stratégiai és kreatív igazgató
Super Channel Kft.
speaker image
Rézsó István
Head of Business Development
Cushman & Wakefield
speaker image
Salamon Adorján MRICS
vezérigazgató
ESTON International
speaker image
Schmidt József
elnök
Létesítménygazdálkodási és épületüzemeltetési szolgáltatók országos szövetsége (LEO)
speaker image
Szemerey Samu
vezető településügyi szakértő
Lechner Tudásközpont
speaker image
Szilvási Pál
alelnök
Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK)
speaker image
Turcsikné Gáspár Georgina
HR vezető
Lufthansa Systems Hungária
speaker image
Ürögi Tamás
vezető tanácsadó
IFUA Horváth & Partners Kft.
speaker image
Vágó László
vezérigazgató
NEO Property Services Zrt.

Miért jöjjön el?

2021, az új időszámítás első éve. A világunk nem csupán egy fájdalmas, de különböző fiskális és monetáris intézkedésekkel belátható időtávon helyrehozható pénzügyi pofont kapott, hanem az alapok remegtek meg, az eddig megingathatatlannak tűnő pillérek dőltek össze. Látványos strukturális átalakulást (néhol válságot) látunk az ingatlanpiac világában is. Két évvel ezelőtt a hatalmas fejlesztéseket és változásokat még a digitalizációban, a technológia fejlődésében és a társadalom számára egyre súlyosabb terhet jelentő fenntarthatóságban és környezettudatosságban látta a világ és az ingatlanpiac, de ez mára megváltozott, miközben mindez továbbra is kiemelt és fontos maradt. Ma épp nem az alacsony üresedés vagy az építőipari kapacitás miatt vakarja a szakma a legtöbbet a fejét, hanem inkább a soha többé a munkahelyre visszatérni nem óhajtó tömegek miatt. De hova vezet ez? Mi lesz az egyensúlyi megoldás?

Amiről szó lesz: irodapiac, facility és property management, fenntarthatóság, régi és új épületek küzdelme, extrém módon megváltozott bérlői igények, sublease, tervezés, proptech, digitalizáció, élhető város. Egyszóval, a jövőnk. Ezt a jövőt pedig a hazai ingatlanszakma írja, mindazok, akik együtt találjuk meg a megoldást az égető kérdésekre.

Akár személyesen, ami érthetően rettentően hiányzik ennek a vibrálással és kapcsolatokkal teli szakmának, akár online, de a találkozásra szükségünk van, hogy a közös piacunkat a résztvevők szakmai gondolati építhessék tovább és mindenki tanulhasson esetleg egy új megoldást, megközelítést a másiktól. A 2021-es FM & Hybrid Office konferencián a múltat és a jelent értelmezve igyekszünk a jövőt bemutatni az ingatlanpiac legfontosabb szegmenseiben.

Találjuk ki együtt és fejtsük meg a jövő iroda- és ingatlanpiacának működését és üzemeltetését! Más nem fogja helyettünk!

 

SZEZON A TERASZON 

Konferencia már kültéren is. A hotel teraszán is teljes rendezvény élményt biztosítunk.

Ön is vágyik már a helyszíni konferencia-élményre? Hiányzik a személyes kapcsolatok ápolása? Jó-jó az online konferencia, de milyen jó lenne végre személyesen is találkozni! Ha ezekre a gondolatokra Önnek is igen a válasza, ne habozzon, jelentkezzen konferenciánkra, jöjjön el személyesen. Nálunk biztonságban érezheti magát beltéren és kültéren a teraszon is egyaránt!

Lássuk miért:
- a konferencia helyszínen hatalmas privát terasz áll csak a résztvevőink rendelkezésére
- a teraszon kivetítőn követheti élőben a konferenciát egész nap
- a szabad levegőn töltheti a kávészüneteket és az ebédszünetet is
- a teraszon megbeszélés, tárgyalás vagy kötetlen networking lehetőség áll rendelkezésére

Kezdjük el együtt beindítani az életet 2021-ben, csatlakozzon még ma!

RUGALMAS JEGYRENDSZER. REGISZTRÁLJON MOST, MÓDOSÍTSON KÉSŐBB

TERVEZZEN SZABADON
2021-ben minden eddiginél rugalmasabb jegyvásárlási rendszerrel várjuk régi és új résztvevőinket szakmai konferenciáinkon. A vírushelyzettől és a hozzá kapcsolódó aktuális törvényi szabályozástól függően - online, offline és hibrid eseményeket biztosítunk vendégeinknek. Még nem tudja hogyan alakul a jelenlegi helyzet, vagy akár a napja, amelyre a kiszemelt Portfolio rendezvény esik? Mi alkalmazkodunk.
DÖNTSÖN IDŐBEN
Megvásárolt jegyének típusát, azaz részvételének módját legkésőbb 10 nappal a rendezvény előtt ön egy alkalommal módosíthatja, amennyiben ezt jelzi nekünk a rendezveny@portfolio.hu e-mail címen.
Ha online-ról offline jegyre módosítana:
A helyszíni jegy ára magasabb, így a különbözet befizetésével tudja rendezni a módosítást. Ha offline-ról online jegyre módosítana:
A virtuális jegy ára alacsonyabb, a jegyárkülönbözet visszautalásra kerül a rendezvényt követően.
Biztosítsa helyét már most, döntsön később! Mi alkalmazkodunk.

Támogatóink

Super Gold+ Támogató

B+N Referencia Zrt.

Silver Támogató

Fenntarthatósági partnerünk

Bronze Támogató

Hivatalos autókölcsönző partner

Szakmai partner

Exkluzív kávéspecialitásokat biztosítja

Médiapartner

Maximális biztonság és egészség szponzora

Accessibility Partner

Helyszíni részvétellel kapcsolatos tájékoztató

TÁJÉKOZTATÁS: Figyelünk vendégeinkre, figyelünk a biztonságra!

Extra biztonsági (koronavírus-ellenes) intézkedésekkel és körülményekkel várjuk kedves vendégeinket konferenciánkon. Szeretnénk kérni, hogy csak akkor jöjjenek el a rendezvényre, ha teljesen egészségesnek érzik magukat, óvjuk egymás egészségét.

Természetesen nem feledkezhetünk el arról, hogy a koronavírus árnyékában fogunk élni, akár még 1-2 évig is. A Portfolio csapata ezért nem csak a szakmai programmal készül, hanem alaposan átgondolt, szakértők közreműködésével megtervezett biztonsági intézkedésekkel is.

Továbbá figyelünk arra hogy külföldi előadóink online jelentkezzenek be, a távolságtartás érdekében fokozott létszámkorlátot biztosítunk,
illetve fókuszálunk a helyszíni körülményekre is (például a biztonságos étkezés) melyet azok az ultra-prémium rendezvényhelyszínek biztosítják, akikkel évek óta együtt dolgozunk, és ismert nemzetközi ötcsillagos franchise-ok révén kiemelt figyelmet fordítanak vendégeik/vendégeink biztonságára.

A konferencián a maximális biztonságot és egészséget a  Konica Minolta IoT hőkamera használata biztosítja a belépésnél.

Online részvétellel kapcsolatos tájékoztató


Online konferencia extrákkal! Egyedülálló networking lehetőségek, élő kapcsolatépítés, privát videó call-ok, interaktív szobák, szakmai szekciók, már csak az élő koccintás hiányzik! Az online jegyeink korlátlan számban elérhetőek.

A részvételhez semmi másra nincs szüksége, mint:

  • Chrome böngészőre és stabil internetkapcsolatra
  • egy számítógépre vagy okoseszközre (PC, Mac, iPad, iPhone vagy Android készülék)
  • a rendezvény virtuális helyszínének egy online konferencia felület ad majd helyet
  • a belépéshez a rendezvényt megelőző napon küldünk linket
  • egy gyors regisztrációt követően máris be tud csatlakozni
  • A rendezvényre való belépéskor vagy a beszélgetés alatt felmerülő technikai probléma esetén, írjon nekünk a rendezveny@portfolio.hu-ra.

Az on-line konferencia megtekintésének technikai feltételei kattintson ide.

)

Figyeljünk egymásra!

Kérjük a következő biztonsági intézkedések betartását a rendezvény területén

  • Lehetőség szerint tartson 1,5m távolságot másoktól!
  • Mosson rendszeresen és alaposan kezet!
  • Használja gyakran a kihelyezett kézfertőtlenítőket!
  • Papírzsebkendőbe köhögjön, tüsszögjön, használat után pedig azonnal dobja a szemetesbe, majd mosson kezet!
  • Kézfogást mellőzze, könyökérintés javasolt üdvözlésre!
  • Javasoljuk a maszk viselését!

Köszönjük együttműködésüket!

Tegyünk együtt a biztonságért!

Figyelünk önökre!

Maximális biztonságot teremtünk rendezvényeinken!

  • Helyszíni létszámkorlátozást vezetünk be
  • Légfertőtlenítő és tisztító gépet üzemeltetünk a nap folyamán
  • QR-kódos, érintésmentes beléptetést biztosítunk
  • Hőkamerás testhőmérséklet ellenőrzést végzünk
  • Regisztrációkor a vendégeket biztonságos távolságtartással engedjük be
  • A személyzet és a hoszteszek maszkban és kesztyűben látják el a feladataikat
  • Résztvevőinknek maszkot, kézfertőtlenítőt biztosítunk
  • Megfelelő távolságtartással alakítjuk ki az ültetési rendet

Az FM & Hybrid Office 2021 konferencia egy inkluzív esemény, ezért akadálymentes környezettel várjuk speciális igényű érdeklődők érkezését és regisztrációját. Az igények szerint biztosítjuk azokat az infokommunikációs és környezeti feltételeket, melyek a programokban való zavartalan részvételhez szükségesek számodra.
Részletes információkért kattintson ide!

 

A KONFERENCIÁN A KÖVETKEZŐ CÉGEK ÉS SZERVEZETEK KÉPVISELŐI VETTEK RÉSZT 2021-BEN:

ABUD Kft., Access4you International Kft., Alfaped Kft., Allianz Hungária Zrt., Alteo, Asseco Central Europe Magyarország Zrt., Atenor Hungary Kft., Avestus Real Estate Hungary Kft., B&V GROUP Zrt., B+N Magyarország Kft., BCA Hungary Kft., BDO Magyarország Pénzügyi és Ingatlan Tanácsadó Kft., Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, CA Immo Hungary Kft., CallioTel, CBRE Hungary, CÉH Zrt., Colliers, CORTEN Kivitelező és Szolgáltató Kft., CPI Facility Management Kft., Cushman & Wakefield, CWS-boco Hungary Kft., Daikin Hungary Kft., Dallmayr, DBH Serviced Office, Dome Facility Services Kft., Dr. Sidló Krisztina Ügyvédi Iroda, DVM group Kft., EB Hungary Invest Kft., ECRS Magyarország Kft., ÉMI Nonprofit Kft., Energo Hungary Kft., ENGIE Magyarország Kft., Eötvös Loránd Tudományegyetem, Pedagógiai és Pszichológiai Kar, ESTON International, Európa Befektetési Alapkezelő Zrt., Evosoft Hungary Kft., FUTUREAL Management Kft., Goodwill Communications, Gránit Pólus Management Zrt., Graphisoft Park Services Kft., GTC Magyarország, Horizon Development Kft., HuGBC, IFUA Horváth & Partners Kft., I-Híd Kft., Imones Kft., Indelab Kft., Indotek Group, Infogroup, Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK), Intrum Zrt., InvestHouse Kft., IWG, JLL, KÉSZ Ingatlan Kft., KUKA Hungária Kft., LDR-RE Tanácsadó Kft., Lechner Tudásközpont, Létesítménygazdálkodási és épületüzemeltetési szolgáltatók országos szövetsége (LEO), Loffice, Lufthansa Systems Hungária, Magyar Telekom Nyrt., Market Asset Management Zrt., Metrodom, MNB, MPS Cleaning Kft., NEO Property Services Zrt., NextNine Kft., Nordikal Kft., Plan 66 Kft., PlanRadar GmbH, Prologis Hungary Management Kft., Raiffeisen Befektetési Alapkezelő Zrt., Recobin Kft., Redwood Holding Kft., Ringier Axel Springer Magyarország Kft., RÓMAI IRODAHÁZ Kft., RPM Kft., Rustler Kft., Streamnet Zrt., Super Channel Kft., Swiss Post Solutions GmbH. Magyarországi Fióktelepe, Takarékbank Zrt., Taylor Wessing, Tungsram Innovative Solutions Kft., UniCredit Bank Hungary Zrt., Városliget Zrt., VLK Cresa, VLK Cresa Kft., White Star Real Estate Kft., WING Zrt.

Kinek javasoljuk

Rendezvényünk hasznos ismeretekkel szolgálhat az alábbi területeken dolgozóknak:
  • FM / PM / AM szegmens képviselői,
  • befektetők,
  • fejlesztők,
  • tulajdonosok,
  • tervezők és mérnök,
  • befektetők,
  • finanszírozók,
  • proptech cégek,
  • értékbecslők,
  • jogászok,
  • városépítészek

Galéria

FM & Hybrid Office 2021

Kapcsolódó cikkek

Kapcsolat

Szervezés, lebonyolítás, információk

Koncsek Fruzsina
  • Koncsek Fruzsina
  • rendezvényszervező
  •  
  • Telefon: +36 1 327 4086
  • E-mail cím:

Szponzorációs lehetőségek

Attila Bacsa
  • Attila Bacsa
  •  
  • Telefon: +36-30-650-9833
  • E-mail cím:

Tartalmi és szervezési kérdésekben

Ditróy Gergely
  • Ditróy Gergely
  • ingatlandivízió-vezető
  •  
  • E-mail cím:
Iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!

Hírek, eseményajánlók első kézből

A feliratkozással elfogadom az  Adatkezelési tájékoztató 
és ÁSZF feltételeit. 
Elmúltam 16 éves.