Előfizetői tartalom

Ez aztán a pofára esés: betámadta a Teslát a BMW, jól megszívta

Portfolio

Az Egyesült Államokban nagy hagyománya van annak, hogy a cégek a reklámokban közvetlenül támadják a versenytársaikat. Ezt a műfajt is lehet okosan csinálni, meg úgy is, mint ahogy legutóbb a BMW. A bajorok a Wait or drive szlogenre húzták fel legújabb kampányukat, aminek a lényege az, hogy vagy vársz még jövő év végéig, amikor a Tesla kijön a legújabb modelljével,...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés