Már nem az Apple a legértékesebb márka a Földön
Short

Már nem az Apple a legértékesebb márka a Földön

Portfolio
A Google átvette a vezetést a világ legértékesebb márkáinak listáján az Apple-től - legalábbis a Brand Finance szerdán megjelent jelentése szerint (nem összekeverendő az Interbrand éves jelentésével, ami általában októberben jelenik meg).

A magát a legnagyobb független üzleti "márkaértékelő" és stratégiai tanácsadó cégként hirdető Brand Finance számításai szerint a Google márkaértéke 24%-ot ugrott 2016-hoz képest. Ezzel 2011 után ismét világelső.

Az Apple ezzel lecsúszott a dobogó tetejéről. Az értékelőcég rendesen oda is szúr az iPhone gyártójának. Ezek szerint a cég kihasználja a vásárlói jóindulatát, nem generál jelentős bevételt az új termékeiből (pl. Apple Watch), nem tudja bizonyítani, hogy új innovatív technológiák lennének a csőben.

Az első 20 helyezett:



Már nem az Apple a legértékesebb márka a Földön
Forrás: Brand Finance
Címlapkép forrása: Shutterstock
BÉT
német200117
India merriage
napelem magyar zoldites
négy_napos_munkahét
izer norbert allamtitkar
címlapkép_zöld
Népszerű