Előfizetői tartalom

KO-KO és az amerikai recesszió

Portfolio
Ismét egy kisebb esettanulmánnyal ér fel a Humet legfrissebb gyorsjelentésének tanulmányozása. A néha már-már üzleti titkok szintjéig részletes beszámoló mellett (lásd KO-KO reklám szerződésének értéke), nem kevés ellentmondást találni a BÉT egyetlen biotech társaságának tevékenységében. A hazai biznisz láthatóan felpörgött az utolsó negyedévben, az értékesítés közel a dupláját tette ki a harmadik negyedéves értéknek, s elérte a 13.2 m Ft-ot. Ezzel szemben telítődhettek az exportpiacok, mivel a korábbi 6 m Ft-hoz képest most egyetlen csepp Humet szirup sem csúszott le a recessziótól szenvedő amerikai nép torkán.
Valószínűleg még a legelvakultabb Humet rajongók számára is csalódást keltő eredményt hozott össze a cég az év utolsó hónapjaiban, mivel az exportremények elúszásával a hazai piacra koncentrálva az előző negyedévnél is kisebb, összesen 13.2 m Ft-ot hozott össze a társaság. A cég vezetése korábban még 200 m Ft-os reklámkampánnyal rémisztgette a fogyasztókat...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái