Előfizetői tartalom

"Rövid távú célunk a világsiker"

Portfolio
Megindult a harc az interneten, a Yahoo felveszi a kesztyűt a Google-lal szemben. A Wall Street Journal arról számolt be, hogy döntés született a világ legnagyobb internetes portáljánál, hogy saját fejlesztésű algoritmikus keresővel rendelkezzenek, s felmondják a jelenlegi szerződést a Google-lel, mely az idei év legnagyobb részvénykibocsátására készül.

Terry Semmel, a Yahoo vezérigazgatója egy elemzői konferencián úgy nyilatkozott, hogy "rövid távú célunk, hogy az egész világ a mi keresőnket használja". Az elmúlt másfél évben lebonyolított Overture és Inktomi akvizíció elvileg egyébként erre lehetőséget is fejlesztési oldalról. Kétségtelen tény, hogy a Yahoo a keresés területét nem tekintette stratégiai fókusznak....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!