Előfizetői tartalom

easy... Money, Car, Hotel, Pizza, Telecom???

Portfolio
A legnagyobb brit diszkontlégitársaság, az easyJet alapítója, Stelios Haji-Ioannou az "easy" márkanevet nem csak egy területen fejlesztette világsikerré: az autókölcsönzést új megvilágításba helyező easyCar és a lakossági hitelekre szakosodó easyMoney mellett immár létezik easyHotel, easyCruise, easyCinema, easyBus és easyPizza is. A millárdos ezúttal újabb dobásra készül, a tizenkettedik szegmens a diszkont mobiltelefonok piaca lehet.

Az ötlet igen egyszerű: vásárolj kedvezményesen többmillió perces használati jogosultságot a hálózatot üzemeltető vállalatoktól, majd biztosíts olcsó szolgáltatást a fogyasztóknak: a leendő társaság neve easyTelecom. A szolgáltatás a végsőkig leegyszerűsített: a SIM kártyák jelentik az egyetlen terméket, melyet az Interneten keresztül lehet megrendelni. Úgy tűnik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés