Előfizetői tartalom

Soha nem látott csúcson az online reklám kiadások

Portfolio
Ismét csúcsot döntöttek az online reklámkiadások az Egyesült Államokban, az IAB felmérése szerint ugyanis 2.3 mrd dollárt zsebeltek be ilyen címen az internetes cégek az első negyedévben.

A növekedés az egy évvel korábbihoz képest 41, a tavalyi negyedik negyedévhez képest pedig 5%-os volt. A 2.3 mrd dolláros érték minden idők legmagasabb online reklám kiadása, s külön figyelmet érdemel az is, hogy ezt az első negyedévben sikerült produkálni, pedig szezonálisan a negyedik negyedév a legerősebb az iparágban.Az idei évre vonatkozó elemzői prognózisok igen impozánsak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés