Előfizetői tartalom

Activity a beugró? - Ahol az irodai masszázs sem ritka...

Portfolio
Harcolni és megtartani az ügyfeleket, ez minden szolgáltatással foglalkozó cég életében központi feladat. Nem meglepő hát, hogy az ügyfélszolgálati irodák minősége és az ott dolgozók felkészültsége létfontosságú. Egy jól működő telefonos ügyfélszolgálat például a fentieken túl az operációs költségek alacsony tartásához is hozzájárul, tehát mindenképpen érdemes extra figyelmet fordítani annak működésére.

Az itt dolgozó kollegák kiválasztásán és motiválásán sok minden áll vagy bukik - vallja a Tele2 ügyfélszolgálati irodáját működtető Transcom Worldwide (TWW). A 23 országban, összesen 42 callcentert üzemeltető cég nemzetközi tapasztalata alapján elmondható, hogy jelentős különbség van a telefonos és a személyes ügyfélszolgálati munka pszichés terhelése között....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés