Előfizetői tartalom

A bevásárlás a nők dolga - kiderülnek a Lidl titkai...

Portfolio
2005 első hat hónapjában tovább erősödtek a hipermarketek és diszkontok - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb, a hazai kiskereskedelem helyzetét feltáró Jelentéséből. A vásárlók kedvenc bevásárlónapja továbbra is a péntek; egyre többen autóval közelítik meg az üzleteket, s a teljes forgalom viszonylatában újra nőtt a kártyás fizetések aránya.

A GfK Hungária Piackutató Intézet 2000 óta készít felmérést 2000 háztartás megkérdezésével a hazai kiskereskedelem piaci szereplőiről, az egyes értékesítési csatornák forgalmában bekövetkezett változásokról, trendekről, az egyes üzlettípusok vásárlóiról, illetve azok vásárlási szokásairól. A most összegyűjött adatok tanúsága szerint 2005 első féléve...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés