Előfizetői tartalom

Önállósuló bankárok - Fiókonként más árak?

Portfolio
Az európai banki ügyfelek túlnyomó többsége továbbra is a bankfiókot tartja a legfontosabb ügyintézési csatornának, az internet bankolásban történő megjelenésének tulajdonított forradalmi hatás ennek fényében megkérdőjelezhető. Az EFMA (European Financial Management & Marketing Association) barcelonai konferenciáján a kirajzolódó trendek kapcsán a bankfiókok újragondolt szerepéről esett szó, egyes bankok menedzserei meglehetősen érdekes újításokról számoltak be: az internet forradalma után úgy tűnik az empowerment korszakába léptünk.

Az adatok szerint az európai bankok értékesítésének csaknem 70%-a a bankfiókokban történik, az előadók elmondása alapján azonban az ügyfelek korántsem teljesen elégedettek a szolgáltatási színvonallal és a fiókokkal.A Crédit Agricole regionális fejlesztésekért felelős igazgatója, Alain Strub szerint az internet nem szoríthatja ki a hagyományos csatornákat, csupán azok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés