Előfizetői tartalom

Halálos iramba kapcsolt a TV2

Portfolio
Vasárnap esti filmjének köszönhetően az elmúlt hét utolsó estéjét meg tudta nyerni a TV2 a hazai tévécsatában, a többi este azonban az RTL Klubé volt a 18-49 évesek körében mért főműsoridei SHR tekintetében. A toplistákon továbbra is RTL-fölényt tapasztalhatunk, a merketing szempontból legfontosabb, 18-49-esek mezőnyében azonban a Halálos iramban viszi a pálmát.

Visszafoglalt vasárnap . Hétfőn az Áll az alku mindkét mezőnyben alulmaradt a Barátok közttel szemben, Frei műsora azonban jól szerepelt: 1.3 millióan nézték és a 18-49-es korcsoportban 36%-os közönségarányt ért el. Győzike 1.7 milliós AMR-ig jutott, a Cadillac Drive 25.8%-os (18-49-es) SHR-je pedig jóval elmarad a csatorna átlagos értékétől. Kedden a Nem a te napodra csaknem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés