Előfizetői tartalom

"A cél: minél több embert megetetni" (Interjú a Főzelékfaló tulajdonosával)

Portfolio
Bársony Ferenc egy nudista kempingből indulva építette fel a mára nyolc üzletet számláló Főzelékfaló hálózatot. A kezdeti nehézségek ellenére a főzelékek piacán egyedül ők tudtak talpon maradni, és mára éves szinten 500 millió forintos forgalmat elérni a korábbi versenytársak közül. A terjeszkedésben Bársony Úr szeretett volna egy McDonald’s -hoz hasonló franchise üzletláncot kiépíteni, de valami hiányzott a terv megvalósíthatóságához. A cikkünkből kiderül, hogy mi hiányzik a további terjeszkedéshez, mi a Főzelékfaló sikerének titka, és mik a társaság jövőbeli célkitűzései.

Rakoncátlan partnerek. Hogyan indult a Főzelékfaló sikersztorija, hol tart most, és lehet-e egyáltalán sikersztorinak nevezni? Bársony Ferenc: Szerintem nagyon is sikersztori. A délegyházi nudista kempingben a párommal üzemeltettünk egy éttermet, ami meglehetősen szezonfüggő volt, így egyik ősszel eldöntöttük, hogy Pesten nyitunk egy üzletet. A feleségemtől származott...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés