A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) Versenytanácsa 2006. október 25-én tartott tárgyalásán hozott határozatában megállapította, hogy a Rossmann Magyar Kereskedelmi Kft. a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított, amikor nyíregyházi üzletében egy akció keretében reklámozott "Fun Water Drops Edt 30 ml" termékből csupán minimális készlet állt rendelkezésre, amely az akció első óráiban elfogyott. A magatartás - többek között - azért minősült jogsértőnek, mert az ilyen reklám tisztességtelen módszer a vevők becsalogatására, s ily módon piaci előny szerzésére. A Rossmann Magyar Kereskedelmi Kft. jogsértő magatartásáért 1 millió Ft versenyfelügyeleti bírság megfizetésére köteles.
A GVH által lefolytatott versenyfelügyeleti eljárás amiatt indult, mert a GVH tudomására jutott, hogy a Rossmann nyíregyházi üzletében az akció első napjának reggelén nem volt kapható a 2006. március 27-től április 2-ig érvényes akciós újság címlapján szereplő "Fun Water Drops edt 30 ml 75 % kedvezmény 4,149 forint helyett 999 forint szöveggel hirdetett termék. A versenytörvény...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés