Előfizetői tartalom

Mennyibe került a kamatadó a bankoknak?

Portfolio
Az augusztusi kamatadó hajrában alaposan rákapcsoltak a magyar bankok, 14 hitelintézet összesen közel 1.5 milliárd forintot költött listaáron a kommunikációra a magyar médiában. A Kreatív által közölt adatok szerint az összeg harmadát a HVB költötte el, de közel ennyit kóstált a végszámla az Erste csoportnál is.

Az adatok szerint meglehetősen keveset hagyott ott ilyen célból a médiában az OTP Bank, s igazából a 3 legnagyobb költőn kívül a többiek csak aprópénzt csepegtettek a rendszerbe. Nem is véletlenül, a meglévő ügyfelekkel való kommunikáció sok esetben fontosabb volt, mint a külső kommunikáció.

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés