Előfizetői tartalom

Jó borok társaságában - interjú Tálos Attilával, a Bortársaság egyik alapítójával

Portfolio
Több mint 13 évvel ezelőtt egy baráti társaság létrehozott egy borkedvelő klubbot Budapest Wine Society néven, amelyből mára Magyarország egyik legismertebb borkereskedő társasága, a Bortársaság nőtte ki magát, mely a tavalyi évben az év legígéretesebb internetes kereskedői díjat is megkapta. A cég létrejöttéről, fejlődéséről, a siker titkáról és piaci stratégiájáról kérdeztük Tálos Attilát, a Bortársaság egyik alapító tagját.

Milyen stratégiára építették föl a Bortársaság működését? A cégünket alapvetően nem azzal a céllal alapítottuk, hogy eredményt és forgalmat produkáljunk. Sokak számára meglepő lehet, de társaságunk egy borkedvelők klubjából nőtte ki magát, amelyet alapvetően nem befektetési üzletként indítottunk el testvéremmel, Tálos Gáborral, illetve egy külföldi barátunkkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés