Előfizetői tartalom

Megalakult az IAB Magyarország

Portfolio
Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) nevű szakmai szervezet 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország, melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban. Az IAB Europe célkitűzése, hogy segítse az interaktív és digitális média és marketing növekedését.

Alain Heureux, az IAB Europe elnöke és ügyvezetője üdvözli a tagok gyarapodását: "Az online költés további növekedéséhez fontos, hogy az IAB Europe folytassa az interaktív marketing népszerűsítését. IAB Magyarország megalakulása fontos lépés és biztosítja, hogy képviselni tudjuk az egész régió és különösen a gyorsan fejlődő Közép-Kelet Európai országok hirdetőinek...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

2 223 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái