Előfizetői tartalom

Fogy a cefre, vigad a nép

Portfolio
Júniusban sem lankadt az amerikai alkoholfogyasztási kedv, az AC Nielsen adatai szerint 1.5%-kal nagyobb volument sikerült értékesíteniük a társaságoknak a június 27-én záruló négy hétben a tavalyi hasonló időszakhoz képest. A Baileys nem igazán fogyott, míg a Jameson hasított felfele.

Júniusban 1.5%-kal nagyobb volumenben értékesítettek szeszesitalokat az USA-ban, miközben a gyártók bevételei 2.5%-kal emelkedhettek. A legnagyobb volumennövekedést ismét a Moet Hennessy tudta felmutatni, miközben a Remy Cointreau a sereghajtó. Az árszínvonal változását is figyelembe véve a legnagyobb forgalom növekedést is a Henessy tudta hozni, azonban második helyre az 5.9%-os...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés