Előfizetői tartalom

Nem nyugszik a Tesco! - Újabb fronton erősítenek

Portfolio
A Tesco a hétvégén bejelentette, hogy új, ruházati webáruházat hozott létre, megnyitva ezzel az utat további vásárlói célcsoportok felé. Ezzel a Tesco olyan piaci szereplőkkel veheti fel a versenyt, mint a Marks & Spencer, vagy a Next - írja a Marketwatch.

A brit kiskereskedelmi üzletlánc, a Tesco a hétvégén bejelentette, hogy létrehozta új, ruházati webáruházát, elérhetővé téve ezzel a termékeket új célcsoportok számára. A Mintel nevű piackutató cég szerint az online ruházati piac forgalma Nagy-Britanniában az idén 26%-kal, 4.1 milliárd fontra növekedhet, ez a teljes piaci forgalom 8.8%-át teszi ki. Az elemzők előrejelzései...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés