Előfizetői tartalom

Tarol a Tesco - Mi a titok?

Portfolio
2007 óta először tudta kisebb mértékben növelni brit piaci részesedését a Tesco az októberben záruló negyedév során, derül ki a TNS Worldpanel számaiból. A szupermarket óriás a hazai piac 30.7%-át tudhatja magáénak.

Az októberrel záruló negyedév során a Tesco részesedése a brit piacon 30.6%-ról 30.7%-ra emelkedett (év/év alapon), melyre 2007 óta nem volt példa. Mint ahogy arra sem, hogy a kereskedelmi lánc 4.7%-os forgalom növekedése meghaladja a piaci átlagnak számító 4.4%-ot.A sikert a felmérést végző cég a társaság által elindított klubkártya programnak tulajdonítja, melynek köszönhetően...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés