Előfizetői tartalom

Ráugrottak a szeszekre

Portfolio
Erős növekedést tudott felmutatni a február 6-án zárult négy hétben az amerikai szeszesitalok értékesítési volumene, derül ki az AC Nielsen statisztikájából. A 3.8%-os iparági volumenbővüléshez képest a Diageo és a Pernod rosszabb, a Brown-Forman viszont jobb teljesítményt mutatott fel.

A tavalyi hasonló időszakhoz képest az amerikai szeszesital értékesítések volumene 3.8%-kal nőtt januárban, az értékesítés forgalma viszont az alacsonyabb áraknak köszönhetően kisebb mértékben, 3%-kal került feljebb. Az összpiac teljesítményéhez képest volumen alapon a Diageo (+0.3%) és a Pernod (+0.7%) is lemaradónak bizonyult, miközben a Davide Campari 5.8%-os visszaesést...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés