Előfizetői tartalom

Leleplező adatok érkeztek - Brutálisan nyomul a Tesco!

Portfolio
Egyre forróbb a küzdelem a Tesco és az Asda között a brit piaci részesedésért folyó versenyben. A Kantar Worldpanel február 21-én végződő 12 hétre vonatkozó statisztikái szerint a Tesco 30.1%-ról 30.4%-ra tudta növelni brit piaci részesedését, miközben az Asda hasonló mértékű, 0.2%-os lemorzsolódást szenvedett el. Az árverseny erősödésével olyan diszkontláncok mint a Lidl vagy az Aldi, kismértékben visszaszorultak a piacon.

A karácsony utáni időszakot klasszikusan az árháborúk jellemzik a piacon, idén emellett a vásárlói loyalitást erősítő marketing eszközöket is bevetettek a Kantar kommunikációs vezetőjének kommentárja szerint. A Tesco és az Asda között dúló harcnak persze közel sincs vége, utóbbi szintén a vásárlási aktivitás növelését elérni hivatott akciókba kezdett, melyek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés