Előfizetői tartalom

Nem áll le a növekedés az internetes reklámpiacon

Portfolio
A piaci szereplők nagy többsége arra számít, hogy a második negyedévben tovább emelkednek az internetes reklámbevételek az előző év azonos időszakához viszonyítva - írja a Világgazdaság. A kábeltelevíziók szintén a reklámbevételek növekedése várható, viszont a rádiók tekintetében a többség visszaesést vár.

Növekedhet az év második negyedévében az internetes reklámbevétel a hazai piacon az előző év azonos időszakához viszonyítva - derül ki a Marketing&Media és az Ipsos által készített felméréséből.A Magyar Médiaindex néven futó, a hirdetők, a médiatulajdonosok és az ügynökségek körében készített felmérés szerint a megkérdezettek 83%-a nyilatkozott úgy, hogy az online...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés