Előfizetői tartalom

Nagy dobásra készül a játékgyártó

Portfolio
Az Activison amerikai szoftveres játékokat gyártó cége a napokban bejelentette, hogy a híres Call of Duty Modern Warefare sorozat harmadik részével egyidejűleg (idén november 8-án) elindítja a Call of Duty Elite nevű platformját, amely egy olyan hálózat lesz az online játékok megszállottjainak, melyen a PC-ken kívül okostelefonokról és konzolokról is lehet majd játszani. Ezzel az új platformmal kívánja kiaknázni a cég a folyamatosan bővülő online játékosok számát - írja a Seekingalpha.com.

Pontos részleteket még ugyan nem lehet tudni, de az már biztos, hogy havi előfizetési díja lesz a szolgáltatásnak. Az Activison a World of Warcraft-tal 11 millió előfizetőt csábított magához, akik havonta 15 dolláros előfizetési díjért játszanak, mely éves szinten 2 milliárd dollár csak előfizetésekből. A Call Of Duty játkosok átlagban 58 percet töltenek naponta online...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés